Beantwoord

MB's delen lukt niet, Compleetkorting niet actief

  • 25 October 2019
  • 44 reacties
  • 548 keer bekeken

Omdat het totaal onmogelijk is om met jullie via chat in contact te komen is per NU:

***  contractueel ontbonden.

Kosten voor retour naar Simpel zijn per deze voor KPN.
Kosten voor overzetting zijn voor KPN.


Het was namelijk niet mogelijk om:

  • MB’s te delen
     
  • Met jullie in contact te komen aangezien MIJNKPN een bedrag per maand van 14 euro aangaf terwijl het toch echt contractueel 9 euro was.

Ja ik neem stappen om dit tot het bot geregeld te krijgen.

****als je me wilt bellen.
Geen medewerker ik maar diegene die hier per maand het meeste voor betaald krijgt.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door PA3FAT 26 October 2019, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

44 reacties

Ik zit nog steeds te wachten.

 

Kopie van de chat poging zijn bewaard.

Komt er geen reactie gaat alles van KPN er hier uit.
Ik betaal voor 7x24 dus gewoon reageren lijkt me dan normaal.

 

 

Badge +19

Ik begrijp dat je boos bent maar haal je telefoonnummer weg. Dit is een openbaar forum. Heel de wereld ziet dit. Dit is geen chatbox of zo iets.  Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur. Bellen kan je dag en nacht.  0800-0402 gratis nummer.

Reputatie 7

Is de telefoon al wel aangemeld via deze pagina want alleen na aanmelden krijg je die voordelen die nog lijken te ontbreken.

In eerdere chat is bevestigd dat ik naar het mobiel nummer van mijn dochter MB’s kon delen.

Buiten een niets zeggend berichtje na “MB’s delen” geen enkele verdere functionaliteit.

Dit is niet wat ik wil en met een medewerker is afgestemd.

 

 

Reputatie 5
Badge +4

En je topic bumpen (door elke paar minuten iets te posten) is ook niet de bedoeling.

Nee alles is gekoppeld via MijnKPN.

Bedragen kloppen niet.

MB’s delen krijg ik alleen dom schermpje dat ik zo fijn kan delen. Maar ik kan niets delen.

 

@Joep1965 : geef niet, laat ze maar bellen. Nummer gaat er toch uit. Is nummer van mijn dochtertje.

Ik wil dat het nu opgelost wordt.

Ik betaal 25 euro omzettings kosten en blijkbaar nog een keer 10 euro bij Simpel voor een niet bestaande service maand. Dus portering is helemaal niet gratis. Het werkt niet en ze kan geen mb’s gebruiken.

 

Reputatie 7

Nee alles is gekoppeld via MijnKPN

Meldt de telefoon dan aan via die pagina ... als je die korting tenminste wil?

En je topic bumpen (door elke paar minuten iets te posten) is ook niet de bedoeling.


Is het wel. Ik zat in een chat en wordt gewoon verbroken zonder iemand te spreken te krijgen.
Bumpen is dan normaal totdat het opgelost wordt.

 

Welke korting.
Mobiel nummer’s zijn gekoppeld via MijnKPN.

Welke pagina’s zijn er dan nog meer?????

 

 

Reputatie 7

Welke korting.
Mobiel nummer’s zijn gekoppeld via MijnKPN.

Welke pagina’s zijn er dan nog meer?????

Zie je dan echt die link niet die ik een paar berichtjes terug geplaatst heb?

Ja en als ik daar het mobiel nummer NOG EEN KEER invul dan krijg ik de melding dat het niet helemaal werkt met KPN Compleet.

Vermoedelijk en maak me niet gek:

4. Ben je net overgestapt naar KPN?

Het doorvoeren van een bestelling kan een aantal werkdagen duren. Heb je recent gekozen voor KPN? Dan kan het zijn dat jouw bestelling nog niet door ons systeem wordt herkent. Alleen na voltooiing van je bestelling kan je, je aanmelden voor KPN Compleet.

De bestelstatus van je mobiel, Internet en/of TV pakket bekijk je gemakkelijk online. Check of je bestelling al helemaal rond is en probeer het daarna nog een keer.

Dit kan niet een paar dagen duren want ik ben per 25-okt-2019 conform contract geporteerd.

Dus het moet NU werken.

Het nummer is gekoppeld in MijnKPN. Hussel en andere pagina’s geen idee leuke campagne maar heb ik niets mee van doen.


 

Dus is er nog 1 uur om het werkend op te leveren.
 

 

Reputatie 7

En wat krijg je dan te zien als je voor MB's delen kiest?

Plaats ook eens een screenshot.

Het aanmelden van een data-sim duurde ook een paar dagen voordat die actief werd.

Ik denk dat je er veestandig aan doet om even een paar keer diep adem te halen en eventjes geduld te hebben.

Uit jouw openingsbericht begrijp ik dat je nog geen MB's kunt delen naar dat nummer en nog geen €5,- korting krijgt. Lagen dat nu precies de kortingen zijn die de krijgt na succesvolle verwerking van zo'n aanmelding.

Ik heb een contract afgesloten 25 september voor een overzetting, vanuit Simpel, per 25 oktober.
Voor 9 Euro.

Dus dat is contractueel bevestigd. Dus gaat het vandaag zo werken of het gaat allemaal stoppen.

Jouw scherm krijg ik niet te zien.
 

 

@wjb,

Je hebt me ruim 1 jaar geleden na de overgang van Ons Brabant Net ook super geholpen. Toen ik achterbleef na overzetting zonder tv/internet ed. Iets met VLAN’s over netgear switches. Geen radio meer etc etc etc.
Helaas is dit weer niet zoals het afgesproken is.

 

Reputatie 7

Het is mijns inziens alleen zo zinloos om zo kwaad te worden om een simpel administratief dingetje dat nog niet afgerond lijkt te zijn.

 

Wat krijg je dan te zien op de onderstaande pagina?

 

Gewoon omdat dit me in totaal al 35 euro gaat kosten, en ben wederom achteruit gegaan.
Geen enkele info hoe zaken werkend te krijgen.

Zal nog wel een keer je pagina proberen. Adminstratief dingetje. Klinkt simpel……...dus waarom noodzakelijk????

Ik zie niet jouw scherm. Soortelijk voor KPN Compleet maar iets andere layout (FF, Edge zelfde).

Het is gekoppeld in MijnKPN. Hoe vaak moet je zoiets doen dan?

 

Reputatie 7

En toen vulde je jouw postcode huisnummer en het telefoonnummer in en drukte je op "Check aanmelding" ... en toen? (Screenshot)

Krijg ik het scherm dat er iets niet goed is. Het standaard fouten schermpje.

Zal wel even afdruk maken.

En nogmaals het is in MijnKPN allemaal gekoppeld, zichtbaar, verbruik de hele meuk. Alleen werkt het niet.

 

 

 

 

Reputatie 7

En nogmaals het is in MijnKPN allemaal gekoppeld, zichtbaar, 

Snap ik, maar daar gaat het mij niet om, het gaat mij om dat aanmeldscherm. Zonder aanmelding geen voordelen en het zijn die voordelen die je mist. Zodra die aanmelding succesvol is zit je precies op wat je contractueel bent overeengekomen.

 

Ik hoop dat er op korte termijn een medewerker van KPN zal reageren die dit voor je gaat uitzoeken.

dus alles is netjes gekoppeld maar kan geen MB’s delen.