Beantwoord

MB's delen lukt niet, Compleetkorting niet actief

  • 25 October 2019
  • 44 reacties
  • 548 keer bekeken

Omdat het totaal onmogelijk is om met jullie via chat in contact te komen is per NU:

***  contractueel ontbonden.

Kosten voor retour naar Simpel zijn per deze voor KPN.
Kosten voor overzetting zijn voor KPN.


Het was namelijk niet mogelijk om:

  • MB’s te delen
     
  • Met jullie in contact te komen aangezien MIJNKPN een bedrag per maand van 14 euro aangaf terwijl het toch echt contractueel 9 euro was.

Ja ik neem stappen om dit tot het bot geregeld te krijgen.

****als je me wilt bellen.
Geen medewerker ik maar diegene die hier per maand het meeste voor betaald krijgt.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door PA3FAT 26 October 2019, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

44 reacties

Reputatie 7

dus alles is netjes gekoppeld maar kan geen MB’s delen.

Maar die aanmelding is nog niet compleet en dus krijgt dat toestel nog niet de KPN Compleet voordelen (MB's delen en €5,- korting).

Zodra die aanmelding compleet is (administratief verwerkt) worden die KPN Compleet voordelen actief. Dat kan van de aanmelding een paar dagen duren.

Geduld is dus een schone zaak.

Kan nummer in MijnKPN koppelen, daarna krijg ik MB’s delen. Ben dus al echt heel erg in KPN compleet.
Maar dat wil niet.

De aanmelding is dus 25 September al in gang gezet en een overgang per 25 oktober. Dat is het nog 16 minuten.

Dus ik denk…..even oplossen. Zoals afgesproken.

 

 

Kon vanmiddag nog niet koppelen in MijnKPN en enkele uren later wel. Dan is de portering vwb bellen en de rest m.i. klaar.

Niet complex, niet moeilijk, gewoon iets simpels administratief. Dus oplossen NU.

 

Reputatie 7

En dan hoop ik dat je nu even tien keer diep adem haalt en bereid bent om rustig even te wachten op een medewerker van KPN.

Morgen of zondag zal er vast wel een KPN medewerker reageren.

Nog 4 minuten, dan is het gewoon einde. Ben ik er wel klaar mee. Kost me nu alweer uren ellende.

Reputatie 7

 

Je vergeet dat ik tot 6 keer in de chat heb proberen te komen. Iedere keer 8 dan weer 4.5 minuut wacht tijd. Todat het tijd was om de klanten de rug toe te keren. En er geen mogelijkheid meer was. Chat pogingen breken dan gewoon spontaan af. Geinig niet.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Maak je soms gebruik van adblocker/pop-up blokker op je computer? Recent was hier iemand met hetzelfde probleem. Uitschakelen hielp niet, pas na verwijderen van die software deed de pop-up van de chat het gewoon weer.

Na opnieuw installeren van de adblocker bleef het (gelukkig) ook weer werken. Die software was dus eerder van slag geweest.

Op zich lijkt mijnkpn te werken. Kom alleen nergens als ik op MB delen druk.
Heb ook geen flauw idee of daar iets van keuzes zouden kunnen komen mbt het delen van mb’s.

Zie op de app zelfde soort gedrag.
Daar kan ik kiezen van welk mobiel nummer ik wil delen. En dan ook verder niets wat aangeeft of er iets aangepast is.

 

 

Op Edge en Chrome waar zeker geen Addblocker actief is zelfde resultaat.
 

Reputatie 7
Badge +21

Al eens op een andere PC/laptop/tablet geprobeerd? Hier krijg ik ook nu direct een chat:

 

 

je hebt het over chat. Dacht MB’s delen.
Ga ik nu proberen.

 

MB’s delen gelukt via KPN support (Anne Jan).
Nu nog 4G actief krijgen….

 

Reputatie 7

MB’s delen gelukt via KPN support (Anne Jan).
Nu nog 4G actief krijgen….

En die korting van €5,- is die dan ondertussen ook verwerkt?

Heb je dit bericht van @Jasper ook gelezen. Ander topic, maar soortgelijk probleem. 

MB’s delen gelukt via KPN support (Anne Jan).
Nu nog 4G actief krijgen….

 

4G werkt ook nu.

 

Reputatie 7

4G werkt ook nu.

En heb je die korting van €5,- nu dan ook?

MB’s delen gelukt via KPN support (Anne Jan).
Nu nog 4G actief krijgen….

 

4G werkt ook nu.

 

4G werkt ook nu.

En heb je die korting van €5,- nu dan ook?

 

korting is nu ook juist verwerkt.

Er is nu Kid Sim. Was nog beter voor mijn dochter geweest. Ach over jaartje zet ik wel weer om.

Blij dat alles nu werkt.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @PA3FAT Goed om te horen, dat alles nu werkt. Lukte het nu wel via de chat (zonder ad-blocker?)

Add blocker was niet het probleem. Wel de wachttijd van 4,5-8 minuten om dan tussentijds om enige redenen eruit gegooid te worden. En je na 1 uur vrolijk in de weekend stand komt.

Heb het op kpn nu wel uitgezet.