Beantwoord

Mb's delen lukt niet + geen Compleetkorting

  • 9 August 2021
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Hallo KPN, ik denk een vaak geplaatste melding hier op het forum maar ook ik kan helaas geen MB's delen. Een week geleden had ik de de klantenservice gebeld en daaruit bleek dat ik was aangemeld maar nog langer tot de 8aug moest wachten. Dus dat had ik maar gedaan. Tevens ontvang ik ook niet de compleetkorting' op de kosten van m'n 'nieuwe' nummer. 

Ik heb alle stappen doorlopen, heb nog niet eerder MB's gedeeld en wanneer ik m'n nieuwe nummer wil aanmelden zie ik deze melding: "Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld." Hopelijk kan ik nu via het forum gauw geholpen worden. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 11 August 2021, 10:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Rochand, ik heb jouw gegevens erbij gepakt en zie dat er ergens in ons systeem de voordelen voor 1 van jouw nummers niet doorlopen. Om dit op te lossen heb ik een melding aangemaakt voor mijn collega's. Zij zullen alsnog de voordelen gaan activeren. 

Goedemorgen @Rochand, ik heb jouw gegevens erbij gepakt en zie dat er ergens in ons systeem de voordelen voor 1 van jouw nummers niet doorlopen. Om dit op te lossen heb ik een melding aangemaakt voor mijn collega's. Zij zullen alsnog de voordelen gaan activeren. 

Dank voor de actie. Het probleem was binnen een dagje opgelost en ik kan nu wel MB's delen. Ik wacht m'n volgende factuur nog even af om te kijken of het te veel betaalde bedrag van afgelopen maand wordt verrekend.Â