Beantwoord

MB's delen lukt niet i.v.m. huishouden aanmaken

  • 14 December 2019
  • 6 reacties
  • 185 keer bekeken

Goedemiddag. Ik heb kpn compleet op mijn adres. Ik heb onlangs een nieuw telefoonnummer toegevoegd van mijn dochter(ook kpn). Alleen kan ik geen mb’s delen. Ik zou eerst een huishouden moeten starten. Maar hoe moet dat? Dit is niet duidelijk

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 19 December 2019, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Essiecj78, welkom op het forum. Dit klinkt als een probleem met de registratie van de producten. Maar dat kan ik voor je uitzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo Paul,

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld. Ik kan alleen niet zo gauw mijn klantmanager van internet en tv vinden. Maar wel van mobiel. Die heb ik toegevoegd.

Groetjes

Esther

Reputatie 7
Badge +25

Hi Esther. Ik heb het al gevonden. Het andere 06-nummer was (administratief) nog niet toegevoegd aan het huishouden. Die aanmelding heb ik nu gedaan, en ik verwacht dat je binnen een dag of 2 MB's kan delen. Waarschijnlijk kan het wel eerder, maar nu is het even afwachten. :slight_smile:

Oké top! Dank je wel voor de snelle reactie. Ik houd het in de gaten

Hoi. Het lukt nog steeds niet om mb’s te delen met t nummer van mijn dochter. Ik krijg dezelfde melding. 

Reputatie 7
Badge +25

Hoi. Het lukt nog steeds niet om mb’s te delen met t nummer van mijn dochter. Ik krijg dezelfde melding. 

Excuses! Ik zie dat het niet was verwerkt. Als het goed is gaat het nu wel lukken. Ik zie ook dat de sms nu wél is verzonden.