Beantwoord

MB's delen lukt niet meer

  • 15 October 2019
  • 3 reacties
  • 178 keer bekeken

Hoi,

Ik wilde zojuist mb's overmaken naar mijn vriend omdat hij door zijn bundel is maar dat lukt nu ineens niet meer. Ook mijn vader kan dat niet meer, wat voorheen wel gewoon lukte. Al onze nummers staan op 1 adres geregistreerd. Is er misschien een storing in MijnKPN? Deze melding krijg ik nu.

 

icon

Beste antwoord door Irina 17 October 2019, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Irina, welkom bij ons op het forum. Het lijkt erop dat de nummers waarmee je de MB's wilde delen niet tevoorschijn komen. Is dat nu nog steeds het geval, en wat ziet jouw vriend of vader als zij proberen MB's te delen? Komt er dan hetzelfde in beeld of kunnen zij wel MB's delen met jou?

Hoi @Jasper

Ik ben helemaal vergeten om mijn bericht te verwijderen. Het was denk ik een storing later op de dag was het wel gelukt!

Reputatie 7

Gelukkig, dan kon je het al snel weer delen dus :slight_smile:  Ik zag net meer berichten hierover, het lijkt erop dat er een korte verstoring mee was inderdaad. Nu kan je weer van alles delen.

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je on te vinden.