Beantwoord

MB’s delen lukt niet (met 1 nummer)

Het meest recent toegevoegde nummer eindigend op 783 staat wel onder “producten”, maar niet bij MB’s delen. Hoe dit op te lossen? Nu zie ik verschillende draadjes, maar nergens hoe op te lossen? Graag jullie hulp...

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
**Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash 14 oktober 2018, 09:53

Goedemorgen @Rolfvdk. Welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw dochter. Waarschijnlijk is het nummer van jouw dochter nog niet aangemeld voor KPN Compleet. SMS vanaf het betreffende mobiele nummer (dochter) ‘COMPLEET AAN’ naar 1515 (gratis). Dit kan niet vanaf een ander mobiel nummer. Na de bevestiging gelden de voordelen van KPN Compleet ook voor het toegevoegde nummer en kan je MB's delen met jouw dochter. 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Goedemorgen @Rolfvdk. Welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw dochter. Waarschijnlijk is het nummer van jouw dochter nog niet aangemeld voor KPN Compleet. SMS vanaf het betreffende mobiele nummer (dochter) ‘COMPLEET AAN’ naar 1515 (gratis). Dit kan niet vanaf een ander mobiel nummer. Na de bevestiging gelden de voordelen van KPN Compleet ook voor het toegevoegde nummer en kan je MB's delen met jouw dochter. 🙂
Klinkt als een goede verklaring 😀
Dank!
Reputatie 7
Badge +12
Laat je weten of het gelukt is om MB's te delen? Mocht het niet lukken dan zou ik je willen vragen om jouw postcode + huisnummer, 06-nummers en klantnummers in te vullen op het KPN Forum profiel. Dan kan ik het voor je uitzoeken.
Gelukt!
Reputatie 7
Badge +12
Wat goed! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden 😉

Reageer