Beantwoord

MB's delen lukt niet naar 1 nummer

Badge
goedemiddag,

ik heb 4 abonnementen, allen gekoppeld in de kpn app en toch kan ik naar 1 nummer geen MB's delen.
hij staat in het overzicht erbij als vierde nummer, geen mb's meer, vanuit een ander abonnement wil ik MB's sturen maar als ik erop druk verschijnen alleen de andere 2 abonnementen.
Ikheb al geprobeerd opnieuw kpn compleet te koppelen met dat nummer maar verandert niets.
icon

Beste antwoord door Vikash 4 oktober 2018, 15:27

We hebben helaas niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden! Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @ricardoooo. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen MB's meer kunt delen, is het probleem inmiddels al verholpen? Mocht dit niet het geval zijn kan ik voor je nakijken of alle mobiele nummers zijn aangemeld voor KPN Compleet. We horen graag van je!
Reputatie 7
Badge +15
We hebben helaas niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden! Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402

Reageer