Beantwoord

Mb's delen lukt niet nadat ik een vaste aansluiting er bij heb genomen

  • 21 February 2020
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik wil met mijn abonnement mb’s kunnen delen. Dat lukt niet meer sinds ik recent een derde vaste aansluiting internet en tv bij kpn heb afgesloten. Mij was verzekerd dat ik mb’s kan blijven delen. Inmiddels geven wij een kapitaal permanent uit aan kpn en baal ik van dit soort geneuzel. Kan dit snel in orde worden gemaakt? Ik reken als goede klant op snelle service. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 February 2020, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Wies66, welkom op het forum!

Mb's delen, hoort te kunnen zodra je minimaal 2 mobiele abonnementen aan elkaar gekoppeld hebt. Het wel of niet hebben van een vaste aansluiting staat daar helemaal los van en zou geen invloed moeten hebben op het kunnen delen van Mb's.

Ik ben dan ook benieuwd naar de precieze situatie! Heb je 2 of meer mobiele nummers? Zie je alle nummers terug bij de Mb's delen optie en gaat het daarna mis? Of zie je 1 of meerdere nummers niet staan in het overzicht?

Als we met de laatste situatie te maken hebben, wordt het ontbreken van een nummer in het overzicht veroorzaakt doordat het nummer niet (meer) goed gekoppeld is aan de andere abonnementen. Je kunt dat nummer/die nummers dan opnieuw aanmelden om gebruik te kunnen maken van Mb's delen :slight_smile:

Kom je er niet helemaal uit, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu inmiddels gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: