mb's delen lukt niet [Opgelost]

  • 27 January 2020
  • 18 reacties
  • 4086 keer bekeken

Het lukt niet om mb's te delen met mijn zoon. Er komt geen nummer in beeld waarmee ik het kan delen.

 

Admin: Voor meer informatie over MB's delen kan je terecht in dit topic.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @xxx123 en welkom op het forum! Ik help je hier graag bij. Is het eerder wel gelukt om MB's te delen? Zou je in je forumprofiel je eigen 06-nummer en het nummer waar je mee wilt delen willen zetten (in persoonlijke opmerkingen bijvoorbeeld) samen met je adresgegevens? Zijn beide nummers overigens ook aangemeld voor KPN Hussel/Compleet? Dit kun je via deze pagina regelen. Ik hoor je bevindingen graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Ik zou graag ook hulp hierbij willen hebben want ik krijg hetzelfde scherm te zien. En ik heb wel kunnen delen naar een goed doel. Maar naar andere nummers niet.

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @MisDd 

 

MB's delen werkt niet voor ex-Telfort klanten, 

Is dat het geval?

Zie ook Telfort mobiel wordt KPN

Nee dat klopt maar dit gaat niet om ex telfort klant zijn 2 abonnementen vanuit KPN zelf.

Reputatie 7
Badge +11

Zie Onderling MB's delen

Lukt het met deze info?

 

Onderstaande zie ik zodra ik heb ingelogd. 

Onderstaande zie ik zodra ik op een van die mobiele nr heb gedrukt. 

 

Reputatie 7
Badge +11

Kijk eens hier https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/mb-s-delen-lukt-niet-487992#post902042

 

Dankjewel maar ik krijg die beeld niet. Ik ga morgen even bellen km te kijken hoe dit komt.

Reputatie 7
Badge +11

@MisDd

Een moderator kan het ook voor je regelen

Zou je in je forumprofiel de 06-nummers waar je mee wilt delen willen zetten (in persoonlijke opmerkingen bijvoorbeeld) samen met je adresgegevens? Enz

 

En geef even een seintje als je dit hebt gedaan 👍

Dit heb ik gedaan

Reputatie 7
Badge +11

Dan is het wachten op een moderator 👍

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt Tycha voor het aanschieten! :wink:

@MisDd Goed dat je hier je vraag stelt en volgens mij ben ik mooi op tijd. Het lukte bij jou nog niet, omdat de 06-nummers nog niet compleet geregistreerd waren. Dit heb ik voor je in orde gemaakt. Meestal wordt dit binnen 1 uur verwerkt in ons systeem. Als dit niet zo is, dan gaan de nummer mee met de synchronisatie van het systeem om 00.00 uur vannacht. Mocht het dus morgenvroeg nog niet lukken, zou je het dan willen laten weten?
Bedankt nog trouwens voor het invullen van de gegevens, hierdoor kon ik het meteen voor je in orde maken. 

@Lisa Heel erg bedankt. Het is gelukt. Dankuwel... @Tycha  Jij ook bedankt voor je antwoorden waardoor alles snel is verlopen... Heel erg blij mee...

Reputatie 7
Badge +11

Graag gedaan👍 @MisDd 

Ik heb ook dit probleem 

Reputatie 7
Badge +17

Is het gelukt @Sonja_ ?

Hey @Lisa ik heb met het zelfde probleem te maken dan xxx123 hierboven: mijn mobiele nummers zijn beide aangemeld maar ik kom niet aan de optie waar ik een aantal Mb kan kiezen om te delen. Het lukt mij niet om Mb te delen, via de KPN app maar ook niet via de web applicatie. In beide gevallen krijg ik een bericht te lezen “onderling Mb’s delen...”. Wat is de oplossing? Ik ben enkele dagen overgestapt van een ander provider, kan dit de reden zijn?