Beantwoord

MB's delen lukt niet, scherm blijft wit.

  • 9 June 2021
  • 6 reacties
  • 35 keer bekeken

Het lukt niet om MB's te delen. Ik weet dat je dit moet aanmelden, maar dan krijg ik een foutmelding. Ook lukt het niet erop te klikken, want dan blijft het scherm wit. 

 

Wat zit er in mijn account fout waardoor het delen van MB's op mijn adres onmogelijk maakt?

Andere vraag: stel dat ik mijn zoontje een SIM-only kids-abonnement geef, kan ik dan ook MB's met hem delen?

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 June 2021, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jeroenm12, welkom op ons forum!

Je kunt Mb's delen met alle mobiele abonnementen op jouw adres dus oook het kids-abonnement van je zoon!
Eigenlijk alles over MB's delen kun je vinden in het onderstaande topic.

 

Heb je alle nummers al aangemeld voor de Hussel korting via deze pagina? https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm
Als je dat al gedaan hebt gaat er misschien iets anders iets niet helemaal goed, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi @Jeroenm12, welkom op ons forum!

Je kunt Mb's delen met alle mobiele abonnementen op jouw adres dus oook het kids-abonnement van je zoon!
Eigenlijk alles over MB's delen kun je vinden in het onderstaande topic.

 

Heb je alle nummers al aangemeld voor de Hussel korting via deze pagina? https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm
Als je dat al gedaan hebt gaat er misschien iets anders iets niet helemaal goed, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

-Nummers waren idd aangemeld via, krijg de melding dat deze al zijn aangemeld. Ik heb mijn gegevens aangevuld in profiel. Hopelijk kan er gekeken wat er precies mis gaat.

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Jeroenm12, ik zie twee nummers op dit adres waarvan eentje nog een TFT (voormalig Telfort) abonnement is.
Deze heeft nog de Telfort voorwraarden dus deze specifieke abonnementen kunnen helaas geen MB's delen of gedeeld krijgen. In ruil daarvoor kunnen ze wel MB's meenemen naar de volgende maand. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

 

Ja klopt, dank je wel. Wel vind ik het ergens vreemd als telfort en KPN samen gaan je de klanten nog steeds gesplitste dienstverlening levert, want waarom zou ik nu geen MB's kunnen delen? Aan de andere kant wel weer fijn dat ik nog kan switchen van provider en nog niet "vast” zit.

Reputatie 7
Badge +20

De reden dat dit niet aangepast is, is omdat we klanten met Telfort abonnementen niet zomaar ongevraagd over kunnen/willen zetten op onze KPN voorwaarden.
Zo kun je nu bijvoorbeeld nog MB's meenemen naar de volgende maand. Er zijn veel klanten die dat liever hebben dan MB's delen.