Beantwoord

MB's delen lukt niet, wel SMS met 5GB extra data?

• 1 december 2018
  • 6 reacties
  • 272 keer bekeken

MB delen lukt niet. Net wel een sms gekregen dat er 5GB is toegevoegd aan mijn tegoed
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 december 2018, 12:25

Goedemiddag Ron6061, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat MB's delen niet werkt, ik ben benieuwd op welke manier je dit probeert en of je ook een foutmelding krijgt. In principe zou je alle toegevoegde 06-nummers moeten kunnen zien op het moment dat je in MijnKPN op het kopje MB's delen klikt. Is dat niet zo, dan zijn de nummers niet aangemeld voor KPN Compleet of voldoen ze niet aan de voorwaarden (hetzelfde adres). Je kan dit controleren door op deze website de check te doen!

Wil je laten weten of je eruit komt? Zo niet, dan help ik je graag alsnog verder. Wil je in dat geval de 06-nummers waar het om gaat bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel noteren?

PS: Die 5GB extra kan je niet delen via KPN Compleet!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +5
De 5 GB is een kadootje van KPN, omdat je klant bent. Deze is te gebruiken in de maand december.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Ron6061, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat MB's delen niet werkt, ik ben benieuwd op welke manier je dit probeert en of je ook een foutmelding krijgt. In principe zou je alle toegevoegde 06-nummers moeten kunnen zien op het moment dat je in MijnKPN op het kopje MB's delen klikt. Is dat niet zo, dan zijn de nummers niet aangemeld voor KPN Compleet of voldoen ze niet aan de voorwaarden (hetzelfde adres). Je kan dit controleren door op deze website de check te doen!

Wil je laten weten of je eruit komt? Zo niet, dan help ik je graag alsnog verder. Wil je in dat geval de 06-nummers waar het om gaat bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel noteren?

PS: Die 5GB extra kan je niet delen via KPN Compleet!
Reputatie 7
Badge +19
@Ron6061 ik heb geen reactie meer gezien helaas. Heb je de nummers inmiddels kunnen controleren op KPN Compleet registratie? Mocht je hier nog hulp bij kunnen gebruiken, weet je me te vinden 😉
Hallo, zelfde probleem hier. Sinds de app-update krijg ik deze melding:

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Twelph, bedankt voor je reactie!

Wat lastig dat je deze foutmelding krijgt! Als ik even snel kijk, heb ik hier geen problemen mee. Zou je eens willen testen of het ook via de MijnKPN website deze foutcode geeft? Zo ja, dan is er meer aan de hand. Zo nee, kan je kijken of het verwijderen en opnieuw installeren van de app de oplossing biedt.

Zou je, als het nog niet opgelost is hierna, willen aangeven welke versie van de app je hebt, welk toestel je gebruikt en welke softwareversie hierop staat.
Reputatie 7
Badge +19
@Twelph, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Het zijn ook drukke dagen geweest 😉 Mocht ik je hier nog bij kunnen helpen hoor ik het graag!

Reageer