Beantwoord

MB's delen met andere abonnementen in MijnKPN lukt niet

  • 12 September 2020
  • 4 reacties
  • 195 keer bekeken

Badge

Ik zie andere topics op het forum waarbij klanten hebben getracht MB’s te delen met een zojuist toegevoegd abonnement in Mijn KPN, waarop KPN Customer Care iets in het backend systeem lijkt te doen daaropvolgend het lijkt te werken.

Ik begeef mij in dezelfde situatie waarbij ik een zojuist geactiveerd SIM-only succesvol heb toegevoegd aan Mijn KPN, maar MB’s delen lukt (nog) niet.

Help.

Thanks

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Heine 17 September 2020, 10:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @masterdam79

Bedankt voor je bericht op het KPN Forum. Om Mb's te kunnen delen, moeten je abonnementen geschikt zijn (met voormalig Telfort Mobiel aansluitingen kan je bijvoorbeeld geen Mb's delen), op hetzelfde adres geregistreerd zijn en aangemeld zijn voor KPN Hussel/Compleet. Mocht het je dan nog steeds niet lukken, dan kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummers en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Badge

Hallo, ik heb hetzelfde probleem dat ik geen Mb’s kan delen met andere abbo’s. Een reden kan zijn dat het te maken heeft met voormalig Telfort Mobiel aansluitingen. Maar is het niet zo dat KPN en Telfort samen zijn gefuseerd en dat KPN ook alle voordelen (incl. Mb’s delen) ook beschikbaar stelt aan voormalige Telfort abbo’s?? Alvast bedankt voor het antwoord.

Mvg. Roger B

 

 

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Bombasta

Je kan helaas geen Mb's delen met een voormalig Telfort Mobiel aansluiting, zie de veelgestelde vragen op deze pagina. Bij de omzetting van Telfort naar KPN, was de afspraak dat je dezelfde voorwaarden, tarieven en voordelen houdt. Je krijgt er geen nieuwe voordelen (zoals Mb's delen) bij. Wil je toch Mb's delen, dan kan je het contract van de Telfort Mobiel aansluiting(en) verlengen naar een KPN Mobiel Hussel abonnement. Daarmee kan je wel Mb's delen. Verlengen kan uiteraard alleen op het moment dat het contract verlengbaar is. 

Reputatie 5
Badge +10

@masterdam79 Ik zie dat je een gedeelte van je gegevens ingevuld hebt in je Forumprofiel. Als je nog hulp nodig hebt, zou je ter verificatie de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden en vervolgens hier een seintje geven nadat je dat gedaan hebt? Dan kan ik je verder helpen. 

Reageer