Beantwoord

MB's delen met dochter

  • 27 June 2019
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Min dochter heeft sinds gister een abo zndr mb met de bedoeling dat wij dat met haar delen. Nu is haar nr wel toegevoegd aan mijn kpn, maar kan haar nr niet geselecteerd worden om mb's te delen. Hoe doen we dat?
icon

Beste antwoord door Susan_ 28 June 2019, 11:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ik heb hetzelfde per vandaag. Ik kan wachten tot het automatisch gebeurt maar als dat niet zo is:

https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/uitbreiden.htm

Op deze pagina zou je een nieuw product/mobiel abonnement moeten kunnen toevoegen aan je KPN Compleet.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Hryssu, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je het nummer wel in MijnKPN ziet maar nog niet mee kan delen, dien je het nummer inderdaad nog aan te melden bij de KPN Compleet registratie. Dat kan via bovenstaande link, of je stuurt een sms vanaf het 06-nummer naar 1515 met 'COMPLEET AAN'. Het kan dan nog enkele werkdagen duren voordat het toegevoegd is, afhankelijk van de postcodecheck. Staat alles goed, kan het ook al sneller geregeld worden.

Wil je laten weten of je hier nog hulp bij kan gebruiken? Zo ja, vul dan jouw Forum profiel zo volledig mogelijk in met in ieder geval naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer.
Reputatie 7
Badge +21
@Hryssu, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het probleem met MB's delen inmiddels opgelost is? Zo niet, dan hoor ik het graag en gaan we verder kijken (wanneer je jouw profiel aanvult 😉 )
hoi Susan, ik heb inmiddels ook contact met KPN gehad via de chat en het probleem is opgelost!

Reageer