Beantwoord

MB's delen met kids abonnement lukt niet

  • 25 January 2020
  • 5 reacties
  • 215 keer bekeken

Zowel mijn eigen nummer als dat van mijn kind (met een kids sim) zijn zichtbaar in MijnKPN, maar MB's delen lukt niet. Ik krijg dan alleen informatie over MB's delen. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 January 2020, 12:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @M. van Beek 

 

Heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres? En heb je deze al aangemeld

Zie Onderling MB's delen

Bedankt voor je antwoord, maar de abonnementen zijn inderdaad op hetzelfde huisadres en ze zijn ook aangemeld. Ik kan ze ook gewoon zien in de app.

Reputatie 7
Badge +11

Misschien beter toch dit formulier invullen,zie MB's delen lukt niet

Reputatie 7
Badge +21

Hi @M. van Beek, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Om in aanmerking te komen voor MB's delen is inderdaad voorwaarde dat alles op hetzelfde adres geregistreerd staat. Het toevoegen in MijnKPN is niet het enige wat er dan daarna moet gebeuren, maar ook het 06-nummer aanmelden voor KPN Compleet. Ik zie, middels de gegevens die je hebt ingevoerd, dat er nu 2 mobiele nummers zijn gekoppeld aan KPN Compleet. Deze eindigen op 58 en 59, en één daarvan is een Kids sim die sinds gisteren ook de voordelen ontvangt. Ging het om dat nummer? Dan is het volgens mij al opgelost :smile:

Zo niet, kan je dan aangeven om welk 06-nummer het gaat (bij persoonlijke opmerkingen in je profiel)? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

@M. van Beek, klopt het dat jouw probleem inmiddels opgelost is? Anders help ik je alsnog graag verder! 

Reageer