Beantwoord

MB's delen met kids sim lukt, maar MB's van kids sim zijn verdwenen.

  • 12 August 2021
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Mijn twee kinderen hebben sinds een aantal maanden een eigen KPN kids sim met 1GB daarop per maand. 

Nu wil ik MB's delen met hun en dat gaat ook goed, maar de 1GB van hun zelf, zijn in mijnKPN verdwenen. Dit is nu bij beiden twee keer gebeurd en dat vind ik raar. 

Waar zijn de MB's gebleven die de kids sim zelf heeft?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 16 August 2021, 11:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @PowerGlock, welkom! De MB's van jouw kinderen verdwijnen natuurlijk niet zomaar. Er kunnen twee redenen zijn waarom je deze niet meer ziet.

  1. Het kan zijn dat de MB's verbruikt zijn.
  2. Het kan zijn de de MB's uit de basisbundel van jouw kinderen is verplaatst naar de wachtrij. Je kunt de wachtrij als volgt terugvinden in MijnKPN: Klik op het mobiele nummer en kies vervolgens de optie ‘Alle bundels bekijken’. Je krijgt nu te zien welke bundels in de wachtrij staan. Als een bundel in de wachtrrij staat, betekent dit dat deze pas wordt gebruikt op het moment dat een andere bundel is verbruikt.

Kom je er zo uit?

Nee ik kom er zo niet uit. 

Bij hun eigen kids sim hebben ze 1GB aan data ter beschikking. Ik zie dat staan in MijnKPN. 

Ik geef de kids 5GB van mij en het saldo bij hun komt op 5GB te staan in plaats van op 6GB. (1 + 5)

Dit is nu al twee keer gebeurd. Ik vind dat vreemd. 

Reputatie 7
Badge +17

Heb je naar punt 2 in mijn vorige bericht gekeken? Ik vermoed dat de data uit hun basisbundel is verplaatst naar de wachtrij. De data in de wachtrij komt niet op de voorpagina te staan, het staat apart in de wachtrij. Wanneer de gedeelde MB's op zijn, wordt de wachtrij aangesproken.