Beantwoord

MB's delen met KPN Compleet werkt niet

• 28 november 2016
  • 4 reacties
  • 199 keer bekeken

Als sinds april heb ik KPN compleet met 4 mobiele nummers.
Hiermee kan ik tot op de dag van vandaag echter geen MB's delen.
Dit komt volgens KPN omdat er twee nummers op een oud systeem staan en twee nummers op een nieuw systeem. Mij wordt al 8 maanden beloofd dat dit binnen enkele weken opgelost wordt. Helaas. NOG STEEDS NIETS!! Ik moet dan ook iedere maand bellen met de klantenservice om toch MB's op de drie overige toestellen te kunnen zetten. Het mooie is dat 1 op de 3 klantenservicemedewerkers vertellen dat we blij moeten zijn dat de kosten hiervoor worden vergoed??? Beetje raar omdat iknota bene betaal voor 10000 MB die ik zou moeten kunnen delen. Buiten dat is er dus nog steeds geen oplossing. Ik denk dan ook dat KPN dit probleem niet meer kan oplossen en mij gewoon aan het lijntje houdt.
Heeft iemand nog meer dit probleem?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Marcia_ 29 november 2016, 13:55

Hallo Jeroen, wat vervelend dat het niet meer lukt! Er zijn inderdaad een aantal klanten met dit probleem en ik kan je niet vertellen wanneer het precies opgelost gaat worden. Hopelijk begin volgend jaar, maar ik kan er geen belofte over doen. Ik snap het dat heel rot is, maar ik kan er op dit moment helaas niets aan veranderen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hallo Jeroen, wat vervelend dat het niet meer lukt! Er zijn inderdaad een aantal klanten met dit probleem en ik kan je niet vertellen wanneer het precies opgelost gaat worden. Hopelijk begin volgend jaar, maar ik kan er geen belofte over doen. Ik snap het dat heel rot is, maar ik kan er op dit moment helaas niets aan veranderen!
Hoi Marcia,

Bedankt voor je antwoord. Helaas is dit het enige antwoord dat ik al sinds maanden krijg.
Ik ben bang dat het niet is op te lossen door KPN....
Er zit voor mij niets anders op dan maar weer af te wachten. Wel jammer dat het delen van MB's voor mij destijds doorslaggevend was om over te stappen naar KPN terwijl ik daar nu juist geen gebruik van kan maken. Ik wacht nog even af maar zal dan toch nagaan hoe ik het contract kan ontbinden..

Groet,

Jeroen
Reputatie 7
Badge +29
Via de workaround (bellen met de klantenservice) kan je er alsnog gebruik van maken, toch? Ik ben echter met je eens dat dit verre van handig is. Mocht je er toch voor kiezen om over te stappen: jouw contract loopt tot april 2018. Dat betekent dat je toch nog even aan ons vast zit. Hopelijk lossen we het gewoon snel op!
Hoi Marcia,

Klopt dat het contract tot april 2018 loopt.
Omdat KPN echter niet kan voldoen aan uitvoering van het contract wordt het toch een ander verhaal en kan e.e.a. ontbonden worden.
Ik wacht nog even af.

Groet,

Jeroen

Reageer