Beantwoord

MB's delen met nieuw abonnement lukt niet

  • 11 October 2020
  • 11 reacties
  • 115 keer bekeken

Badge

Mijn zoon had een prepaid abonnement dat is omgezet naar een KPN abonnement.

nu heb ik het nummer toegevoegd maar kan geen mbs delen
 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 21 October 2020, 09:14

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Haicokrijnen, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag helpen om er voor te zorgen dat je MB's kunt delen met jouw zoon. Om MB's te kunnen delen, is het nodig om de abonnementen aan te melden voor KPN Hussel/Compleet. Zodra de aanmelding is verwerkt, ontvang je hier per sms een bevestiging over. Daarna kun je in de MijnKPN omgeving MB's delen. Laat je weten of het gelukt is om MB's te delen? Ik hoor het graag van je!

Badge

Ik heb het via mijnkpn aangemeld maar dan kan ik geen mb delen.

 

ik heb geen hussel maar alles in 1 abonnement

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de terugkoppeling. Het koppelen van het nummer aan MijnKPN is niet voldoende om MB's te kunnen delen. Hiervoor dien je het nummer nog aan te melden voor de voordelen van KPN Compleet/Hussel. Via de link uit mijn vorige bericht kun je jouw abonnementen (ook het Alles-in-1 abonnement) aanmelden voor de voordelen van KPN Compleet en/of KPN Hussel. Als dit is gedaan, dan kun je ook met jouw zoon MB's delen. Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor het graag!

Badge

Beste Ron,

 

ik ben al jaren aangemeld voor KPN compleet met al onze abonnementen.

maar deze nieuwe kan ik wel toevoegen maar geen mbs delen🤔

Reputatie 6
Badge +10

Oke duidelijk. In het eerste bericht gaf je aan dat het prepaid nummer van jouw zoon is omgezet naar een abonnement. Ik ging er vanuit dat dit recentelijk is gebeurd en dat dit nummer daarom mogelijk nog aangemeld moest worden voor de voordelen, zodat je MB's met dit nummer kunt delen. Begrijp ik het nu goed dat het nummer een tijdje geleden al is omgezet naar een abonnement en is aangemeld voor de voordelen? Mocht dit het geval zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ mag je dan het nummer van jouw zoon plaatsen. Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

Badge

Geregeld

profiel is ingevuld en nummer bij opmerkingen

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor het invullen van het profiel. Met deze gegevens ben ik mijn systemen ingedoken en ik zie dat het nummer van jouw zoon nog niet was aangemeld voor KPN Compleet/Hussel. Dit heb ik alsnog gedaan. Zodra dit is verwerkt, ontvang je een sms’je ter bevestiging en kun je ook MB's delen met jouw zoon. Doorgaans gebeurt dit binnen maximaal 24 uur. Laat je weten of je MB's kunt delen met jouw zoon?

Badge

Ok top

dank je Ron.

 

dat zou toch eigenlijk automatisch moeten gebeuren bij het omzetten van het abbonement?

of had ik dat aan moeten vinken?

Reputatie 6
Badge +10

Dat is een hele goede vraag. In veel gevallen worden de voordelen inderdaad automatisch geactiveerd, maar we zien zo af en toe dat het niet automatisch gebeurt. In dat geval dienen we dit handmatig aan te vragen. Ik zie dat de activatie van de voordelen gereed is en dat je nu MB's kunt delen. Kun je me vertellen of dit is gelukt? Ik hoor het graag!

Badge

Ja is gelukt

dank je

Reputatie 6
Badge +10

Heel graag gedaan. Goed om te lezen dat het is gelukt! Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :relaxed:

Reageer