Beantwoord

MB's delen met oud-Telfort abonnement

  • 28 January 2020
  • 10 reacties
  • 1146 keer bekeken

hallo

ik was telfort klant en ben naar KPN gegaan.

ik kan geen mb delen met mijn dochter.

Wanneer kan dit wel?

allebei telefoonnummers zijn gekoppeld, maar het lukt niet.

 

met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 January 2020, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @raadselachtig ,

Dat kan pas als je een 'echt' mobiel abo van KPN afneemt, als ex-Telfort klant kan dat niet.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @raadselachtig, welkom! Het klopt helemaal wat JanD zegt. Op het moment dat je gaat verlengen, kan je ook MB's delen. Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?

Hoi, daar ben ik na lang wachten dus ook achter…

Toen ik het kids abonnement voor mijn zoon ben aangegaan stond er juist bij dat je ook gewoon mb's kon delen.

En nu is mijn abonnement  ineens niet "echt" genoeg. Dit was niet duidelijk te vinden op de website.

 

 

Dit is extreem slecht, in een andere discussie (over VoWifi) werd aangegeven dat je ook technisch overging naar KPN en dus alle “extra’s” van KPN kreeg, VoWifi heb ik ook nog niet kunnen testen, maar ook daar twijfel ik door deze discussie aan.

Er staat ook nergens in MijnKPN dat het niet kan voor oud Telfort abonnees, ben dus op deze manier uren voor niets bezig geweest, en mij verbazen over de “lus” waar je vervolgens in komt.

Dit is extreem slecht, in een andere discussie (over VoWifi) werd aangegeven dat je ook technisch overging naar KPN en dus alle “extra’s” van KPN kreeg, VoWifi heb ik ook nog niet kunnen testen, maar ook daar twijfel ik door deze discussie aan.

Er staat ook nergens in MijnKPN dat het niet kan voor oud Telfort abonnees, ben dus op deze manier uren voor niets bezig geweest, en mij verbazen over de “lus” waar je vervolgens in komt.

Hallo @berthvk , als Telfort-klant kun je, met een geschikt toestel, VoWiFi/Volte gebruiken als je een gratis KPN-simkaart aanvraagt, te bestellen via MijnKPN.

MB's delen kan een Telfort-klant niet, want een Telfort-klant kan MB's van 2 maanden terug meenemen naar de huidige maand inclusief belminuten idem dito.

Dit is extreem slecht, in een andere discussie (over VoWifi) werd aangegeven dat je ook technisch overging naar KPN en dus alle “extra’s” van KPN kreeg, VoWifi heb ik ook nog niet kunnen testen, maar ook daar twijfel ik door deze discussie aan.

Er staat ook nergens in MijnKPN dat het niet kan voor oud Telfort abonnees, ben dus op deze manier uren voor niets bezig geweest, en mij verbazen over de “lus” waar je vervolgens in komt.

Hallo @berthvk , als Telfort-klant kun je, met een geschikt toestel, VoWiFi/Volte gebruiken als je een gratis KPN-simkaart aanvraagt, te bestellen via MijnKPN.

MB's delen kan een Telfort-klant niet, want een Telfort-klant kan MB's van 2 maanden terug meenemen naar de huidige maand inclusief belminuten idem dito.

Waar ik nog het meest over val is dat het nergens wordt aangegeven, overal staat het dat je MB’s kunt delen, nergens dat het voor ex-Telfort abonnees niet mogelijk is.

Hallo @berthvk , ben ik met je eens, als je inlogt in MijnKPN wordt er een link geplaatst om MB's te delen en dan kom je in een vicueuze cirkel terecht.

Erg verwarrend.

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier flink van baalt.. Helaas kan ik er niets anders van maken, sorry :-(. Ik ga intern nog eens doorgeven of de communicatie verbeterd kan worden. Dus bedankt voor je signaal!

JanD, het nadeel is groter dan het voordeel, kan nu 3 maanden mijn bundel steeds meenemen, dat vervalt dan, KPN heeft inmiddels de site wat aangepast, zodat duidelijk is dat delen van MB ‘s niet kan als je een oud Telfort abonnement hebt.

Kon niet meer met mijn oude naam inloggen (berthvk), de site geeft aan dat die naam al bezet is, tja, door mijzelf.