Beantwoord

Mb’s delen met sim only


Hallo,

Mijn zoon heeft een simonly abonnement en dat is gekoppeld aan onze KPN compleet. Zijn nummer zie ik wel staan in de app maar ik kan (nog) geen mb’s delen met hem.
Ik heb vanmorgen dit nummer toegevoegd, gaat hier wat tijd overheen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash 26 september 2018, 10:09

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0105, of een chat starten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedenavond @Kor1980. Is het inmiddels al gelukt om MB's te delen met jouw zoon? Mocht dit nog niet gelukt zijn dan zou ik je willen vragen om je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) te willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.
Reputatie 7
Badge +15
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0105, of een chat starten.

Reageer