Beantwoord

MB's delen met zakelijk abonnement lukt niet

  • 12 January 2020
  • 7 reacties
  • 1237 keer bekeken

Bij mij lukt het ook niet, terwijl ik in het profiel beide nummers zie staan.

Ik vind de app en de website ook erg onlogisch. Ik kan ook niet in mijn profiel iets aanmaken wat met huishouden te maken heeft, wat ook vreemd is daar ik een zakelijk abonoment heb. Is hier dan weer een aparte regeling voor, zo ja maak dan ook de app zo dat je dit ziet en de website. het is niet meer de jaren 90.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 January 2020, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MarkN 

Het is volgens de voorwaarden van KPN Compleet helaas niet mogelijk om MB's te delen met een zakelijk abonnement. 

 

Welke mobiele abonnementen zijn geschikt voor KPN Compleet? 
Bij KPN Compleet kun je particuliere abonnementen en abonnementen voor ZZP’ers toevoegen. Zakelijke abonnementen voor het MKB en Grootzakelijk komen niet in aanmerking voor KPN Compleet. De particuliere abonnementen die je kunt aanmelden zijn:

  • KPN Mobiel abonnement met toestel, verkocht vanaf 29 juli 2012 
  • KPN Mobiel abonnement met Sim Only abonnement, verkocht vanaf 29 oktober 2012 
  • KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement, vanaf 29 oktober 2012 
  • Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012 
  • Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012 

Wel dus met de genoemde mobiele abonnementen. 

Heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres? En heb je deze al aangemeld? Dan deel je gemakkelijk MB's met al je huisgenoten met een KPN Mobiel abonnement.

Wel vreemd dat ik dat nergens zie maar wel de knop mb delen. Ook is het in de app niet te vinden wat voor abonnementen ik heb. Ik had namelijk voor kpn gekozen zakelijk zodat ik de mb die ik over heb kon delen. Ben niet blij dat de voorwaardes zo onduidelijk zijn en de app de verkeerde opties geeft bij de abonnementen. Indien ik niet kan delen laat dat dan ook niet zien. Beide abonnementen staan wel op de zaak

Mvg. Mark

 

Reputatie 7
Badge +30

Hey Mark, welkom op het forum! Heb jij echt mobiele abonnementen die onder een MKB of Grootzakelijk abonnement vallen? Als het namelijk kleinzakelijk (ZZP) is, dan moet het wel kunnen. Zorg in dat geval dat beide abonnementen aangemeld zijn via de link die Noordzee al geeft. Dat ze beide in dezelfde MijnKPN staan is niet belangrijk in dit geval. Het gaat zuiver om de aanmelding. Zodra die dan verwerkt is, kun je onderling MB's delen.

 

Heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres? En heb je deze al aangemeld? Dan deel je gemakkelijk MB's met al je huisgenoten met een KPN Mobiel abonnement.

 

 

Mocht je er niet uitkomen, vul dan alsjeblieft je forumprofiel in met beide mobiele nummers en laat even weten als je dat gedaan hebt.

Erik, bedankt. Vraagje deze info waarom wordt dit niet getoond bij de hulp vraag om mb te delen. Nergens kon ik dit vindendat ik me ook aan moest melden.

Reputatie 7
Badge +30

Is het gelukt om aan te melden, Mark?

 

De info over Compleet wat betreft wat de voordelen zijn en wat je er voor moet doen om ze te krijgen staan vermeld op de website. We hebben de algemene pagina over Compleet: kpn.com/compleet, en van daaruit kun je doorklikken naar de pagina waar uitleg wordt gegeven over MB's delen specifiek. Daar staat bij vermeld dat je eerst moet aanmelden. 

 

...waarom wordt dit niet getoond bij de hulp vraag om mb te delen. ...

Wat bedoel je hier precies mee, waar staat de info niet terwijl je dat wel verwacht? Want dan kan ik dat na laten kijken en kan het eventueel aangepast worden.

Het is gelukt. Maar de was nfo staat niet in de app bij mb delen, hier staat alleen dat je een familiegroep moet aanmaken, maar dan verder niks. Ook op de kpn site is deze info dus niet te vinden. Bijvoorbeeld dat je verdere info kan vinden bij compleet. Dat zou een stuk helpen als je niet weet dat je de verkeerde abonnenmenten hebt.

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het gelukt is. Dank voor de verdere toelichting. Ik geef dat intern door, hopelijk kunnen ze dit dan verbeteren :)