Beantwoord

MB's delen naar kids sim

  • 2 February 2020
  • 7 reacties
  • 201 keer bekeken

Nu al een maand kidsim voor mijn dochter. Ben er dus zo lang mee ah klooien.Ze is toegevoegd aan mijn kpn en gekoppeld.( al tich keer alles opnieuw gedaan) Nu kan ik haar wel zien, maar kan haar geen mb's geven.

Via de hoofdgebruiker, partner

knp hussel, kan het ook al niet. Zodra hij dat nummer toevoegt bij zijn mijnkpn is mijn nummer samen met haar nummer ook weg in mijn eigen mijn kpn. 

Snap je t nog?

Mijn dochter dr nummer is dus gekoppeld met mijn nummer. Kan dit niet splitsen. Maar kan dus niet delen met haar. Mijn partner kan dit trouwens ook niet. Vind dit erg vreemd. Ben ook al tich x in de winkel geweest maar die weten het ook niet! 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 February 2020, 09:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Biankie, welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat het nummer van je dochter onder jouw klantnummer staat. Dat betekent dat je deze onder één KPN ID kunt koppelen. Het MB's delen staat daar los van. Is het nummer van je dochter wel aangemeld voor de Hussel voordelen? Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Zou je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer van je dochter willen plaatsen? Dan kijk ik graag met je mee. 

Beste @Biankie, welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat het nummer van je dochter onder jouw klantnummer staat. Dat betekent dat je deze onder één KPN ID kunt koppelen. Het MB's delen staat daar los van. Is het nummer van je dochter wel aangemeld voor de Hussel voordelen? Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Zou je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer van je dochter willen plaatsen? Dan kijk ik graag met je mee. 

Hoi Marcia, ik heb de gegevens aangevuld.

Ik krijg ze niet gemeld bij Hussel. Staat een uitroep teken achter. Hopelijk lukt het jou wel, heb nu al 2 maanden teveel betaald voor haar omdat ze de Husselkorting niet krijgt.

Reputatie 7
Badge +30

Gelukt! Ze krijgt een sms dat ze gekoppeld is en vanaf nu gaan de Husselvoordelen lopen :-).

Gelukt! Ze krijgt een sms dat ze gekoppeld is en vanaf nu gaan de Husselvoordelen lopen 🙂.

Ja dank je wel! Fijn. Wel raar dat hetzelf niet lukt. Maar goed nu zie ik het volgende probleem: omdat ze gekoppeld is aan mijn klantnummer is mijn eigen rekeningnummer vandaag ineens veranderd in het rekeningnummer van haar. Ik heb haar rekeningnummer veranderd enkele weken terug. (Volgens de kpn winkel kon dit gewoon.) Mijn telefoonrekening gaat/ging nl van mijn zakelijke rekening af en die van haar van een andere ivm alimentatie! Hoe kan dit opgelost worden. Groetjes

Reputatie 7
Badge +30

Dan hebben mijn collega's in de winkel je hier niet goed over geïnformeerd, ben ik bang. Per klantnummer kan er één rekeningnummer gekoppeld worden en één van de voorwaarden van de Kids Sim is dat deze onder hetzelfde klantnummer staat als dat van de contractant. Het is dus helaas niet mogelijk om beide van een ander rekeningnummer af te schrijven.

Dan hebben mijn collega's in de winkel je hier niet goed over geïnformeerd, ben ik bang. Per klantnummer kan er één rekeningnummer gekoppeld worden en één van de voorwaarden van de Kids Sim is dat deze onder hetzelfde klantnummer staat als dat van de contractant. Het is dus helaas niet mogelijk om beide van een ander rekeningnummer af te schrijven.

Oke, ik was er al achter gekomen. Dank je voor je inzet.

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem natuurlijk! Mocht je nog eens ergens tegenaan lopen, weet je ons te vinden.Â