Beantwoord

MB's delen, nieuw nummer toevoegen

Hoe kan ik een nieuw telefoon nr bij mb delen het is een eigen nr van kpn
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 december 2018, 19:23

Goedenavond Henkvdberg, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer het nummer op hetzelfde adres staat geregistreerd, kan je hem heel makkelijk online toevoegen via onze uitbreiden pagina. Je kan ook een SMS sturen vanaf het betreffende mobiele nummer. SMS dan 'COMPLEET AAN' naar 1515 (gratis). Na de bevestiging gelden de voordelen van KPN Compleet ook voor het toegevoegde nummer 😉

Krijg je een afwijzing, dan kan het zijn dat het nummer niet aan de voorwaarden voldoet, zoals niet op hetzelfde adres geregistreerd staan. Laat het dan even weten, dan kunnen we dit voor je controleren.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond Henkvdberg, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer het nummer op hetzelfde adres staat geregistreerd, kan je hem heel makkelijk online toevoegen via onze uitbreiden pagina. Je kan ook een SMS sturen vanaf het betreffende mobiele nummer. SMS dan 'COMPLEET AAN' naar 1515 (gratis). Na de bevestiging gelden de voordelen van KPN Compleet ook voor het toegevoegde nummer 😉

Krijg je een afwijzing, dan kan het zijn dat het nummer niet aan de voorwaarden voldoet, zoals niet op hetzelfde adres geregistreerd staan. Laat het dan even weten, dan kunnen we dit voor je controleren.
Reputatie 7
Badge +19
@Henkvdberg, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het nummer is aangemeld en je MB's kan delen? 🙂

Reageer