Beantwoord

MB's delen, nummers niet zichtbaar

  • 25 July 2020
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. 4 nummers zijn gekoppeld  dat kan ik zien. Maar zodra ik MB’s wil delen zijn er maar 2 nummers zichtbaar. 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 July 2020, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @JW de Geus, welkom op het Forum! Alleen het koppelen in MijnKPN is niet voldoende helaas. De nummers moeten ook aangemeld worden voor de voordelen, wat mogelijk is als zij op hetzelfde adres staat geregistreerd én als ze geen oud-Telfort abonnement hebben. Aanmelden of je aanmelding uitbreiden kan via deze website van KPN Hussel. Binnen enkele werkdagen zijn de voordelen dan geactiveerd en staan ook die 06-nummers tussen de nummers om MB's mee te delen.

Laat je even weten of het op deze manier gelukt is? Zo niet, dan help ik je graag verder. Vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de twee 06-nummers waar het om gaat (bij persoonlijke opmerkingen).

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@JW de Geus ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan ik hier nog bij helpen of is het je inmiddels zelf gelukt? :smile:

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!