Beantwoord

MB's delen onder een ander abonnement

  • 11 February 2019
  • 7 reacties
  • 157 keer bekeken

Hallo, Ik wil graag MB's delen met mijn zoon. Het abonnement van mijn zoon loopt alleen via het rekeningnummer van zijn moeder (ander KPN abonnement). Is dit op een of andere manier mogelijk?
Hartelijk dank alvast!

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 February 2019, 09:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@MartijnTab, KPN Compleet geldt voor abonnementen die op hetzelfde adres zijn geregistreerd. Dus je kunt geen MB's delen met je zoon als zijn abonnement op een adres staat. Het rekeningnummer maakt niet uit.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @MartijnTab. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om MB's te delen met je zoon en uitzoeken waarom het nu niet lukt. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer mobielnummer(s) en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld.
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan zoek ik het voor je uit.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het reageren op mijn privébericht. Zoals joss1965 al aangeeft moeten de abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. Helaas is dit niet het geval. Het abonnement van je zoon staat op een ander adres en het is daarom niet mogelijk om MB's te delen met je zoon.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je.
een paar dagen geleden heb ik de nummers doorgegeven. Heb je die niet ontvangen?
Excuses, had je antwoord gemist. Dank!

Reageer