Beantwoord

MB's delen op hetzelfde adres

  • 23 September 2019
  • 7 reacties
  • 113 keer bekeken

Vind het raar dat MB's alleen gedeeld kunnen worden als je geregistreerd staat op hetzelfde adres. Mijn zoon staat al 2 jaar niet meer geregistreerd op mijn huisadres en ik heb 2 jaar lang MB's kunnen delen. Tot ineens vorige week dit niet meer kon.
icon

Beste antwoord door PeterG 23 September 2019, 13:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Misschien heeft die zn abonement verlengt ofzo? Zolang het abonement op het ouderlijk adres geregistreerd blijft staan, blijft het werken. En dat kan dan gerust zo 2 jaar doorgaan.
R11T
Het gaat er niet om dat je zoon niet meer op je adres geregistreerd staat (BRP), maar of zijn abonnement dat is.
Mogelijk dat zijn abonnement dus sinds kort niet meer op jouw adres staat.
Hi Peter,

Dat klopt, ik zie dat zijn mobiele abonnement niet meer op mijn adres staat. Ik betaal nog wel zijn abonnement. Mag ik dit aanpassen?

Hij heeft sinds vorige week wel zijn internetabonnement op zijn naam staan op zijn eigen adres.

Groet,
R.
Reputatie 7
Badge +24
Ik betaal nog wel zijn abonnement.

Dat heeft die dan wel handig geregeld 😄
Even met je zoon overleggen, lijkt mij. Wat hij wil. Aangezien hij nu ook vaste diensten betrekt wil hij het misschien zo houden i.v.m. o.a. het gratis zenderpakket (pluspakket of fox sports).
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @R11T. Welkom op het forum. Ik zie dat Nick83 en PeterG al een goed hebben gegeven op jou vraag. Kun je er iets mee? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer