MB's delen oud Telfort klant

  • 30 January 2020
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb me aangemeld voor kpn compleet.... Overigens Staat er nog steeds dat ik huishouden moet starten voor mbs delen.... Heb 2 telefoonnummers op mijn naam staan.... 1 telefoonnummer zie ik er ook jiet eens bij staan.... Ik ben echt zeer teleurgesteld dat gezeik van telfort naar kpn.... Ze brengen het leuk allemaal met hun meer voordelen nou merk er niks van is alleen maar omslachteriger geworden.... 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Dewilde 

MB's delen werkt niet voor ex-Telfort klanten, 

 

Zie ook Telfort mobiel wordt KPN

Nou dan neem ik aan zodra me contract afloopt dat me prijzen gelijk blijven aan wat ik nu betaal en niet dat ik dan de veel te dure kpn prijzen ook ga betalen? Of werkt dat dan weer niet zo 

Hallo @Dewilde , zolang als je niet fysiek overstapt aarn KPN blijven alle Telfort voorwaarden, diensten en voorwaarden behouden.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Dewilde en welkom op het forum! Beide antwoorden van Tycha en JanD kloppen. :slight_smile:  Ex-Telfort klanten kunnen helaas geen MB's delen, dat kan alleen wanneer je verlengt naar een KPN Hussel abonnement. Verder blijft je abonnement qua inhoud en prijs inderdaad hetzelfde zolang je niet verlengt of overstapt. 

Zie ook Telfort mobiel wordt KPN

Op dit topic kun je een hele hoop info vinden, mocht je verder nog vragen hebben. :smile:

Reageer