Beantwoord

MB's delen vanaf 2 accounts?

  • 19 June 2019
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Goedenavond

Ik wil graag MB delen met mijn kinderen. Ze staan beiden sinds kort bij mij ingeschreven maar staan bij hun moeder op het kpn account. Kunnen ze onder 2 accounts ingeschreven worden??
Gr.. Johan
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 June 2019, 11:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Tukker1234, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Elk mobiel nummer kan maar één keer toegevoegd worden aan een KPN Compleet registratie (dus ook maar op één adres). Indien het adres van hun 06-nummers niet overeenkomt met die van jou, kan je dit laten aanpassen. Er is dan, omdat het waarschijnlijk op een andere naam staat, een contractovername nodig. Dit kan je tegenwoordig online regelen, wel met bewijs dat beide akkoord gaan.

Op het moment dat het adres gewijzigd is, kan je de nummers laten toevoegen aan jouw KPN Compleet registratie.

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag! Je kan ook altijd even contact opnemen via 0800-0402 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Tukker1234, ik heb geen reactie meer gezien dus ga er vanuit dat het duidelijk geworden is!
Het is me duidelijk.... vind het alleen jammer dat als je co-ouderschap hebt niet allebei de ouders hun mb' s kunnen delen met hun kinderen terwijl dat wel kan als je nog bij elkaar bent....
Reputatie 7
Badge +21
@Tukker1234, dat begrijp ik inderdaad maar een voorwaarde is dat het op hetzelfde adres geregistreerd moet staan. Anders kan iedereen alles gaan combineren en is het niet echt meer een voordeel. Heb je, nu of in de toekomst, nog vragen dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Anders kan iedereen alles gaan combineren en is het niet echt meer een voordeel.
Dat zou mijns inziens juist een enorm voordeel zijn.

Reageer