Beantwoord

MB's delen werkt al weken niet

  • 25 January 2019
  • 13 reacties
  • 260 keer bekeken

Badge
hallo, ik krijg al paar weken geen informatie te zien bij openen mijn kpn of mobiel (dat deel waar je mbs kunt delen)
app opnieuw geinstalleerd, inloggen, uitloggen, ook op internet werkt het niet. in winkel geweest....
ze zeggen storing, maar die duurt dan al weken.....
Iemand ervaring?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 February 2019, 13:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Dat is dan alleen bij jou een storing. Net even gecheckt en de app werkt prima. Ik krijg alles te zien van mijn twee nummers en MB's delen lijkt ook prima te werken.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum! Ik ga er niet vanuit dat je gek bent 🙂 Het klopt dat we, bij sommige klanten wat issues zien met de MijnKPN. Daarin zien we dat MB's delen via de website niet altijd goed gaat, maar via de app lukt het dan meestal wel. Jij geeft aan dat dit bij jou ook niet lukt. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik dit met je op.
Badge
Bij ons lukt het noch op mobiel (Android en iPhone) nog op website vis pc of macbook
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de gegevens, Ben! Ik heb gecontroleerd, en je Compleet is in ieder geval functioneel, dus daar ligt het niet aan. Ik heb nog een paar extra vragen voor je.
  • werken andere onderdelen van de MijnKPN, zowel website als app, wel?
  • welke browsers op de pc en mackbook heb je getest?
Als je deze nog zou kunnen beantwoorden, en je profiel zou willen aanvullen met een 06-nummer waarop je het beste bereikbaar bent (mag bij klantnummer mobiel), dan maak ik hiervoor een melding aan.
Badge
ha erik, ik kan alles zien (zoals facturen), maar net dat stukje van info krijgen waar je staat met mb verbruik en mb delen niet
Ik heb het inmiddels geprobeerd op verschillende pcs met verschillende browsers (chrome, IE) macbook (safari) en op iphone zowel in app als op website.
Maarrrrrrr.....als ik een link gebruik vanuit de mail waarin reclame wordt gemaakt voor mbs delen kom ik er wel.......ik mag dan op niets anders klikken dan delen (ik ben bijvoorbeeld nieuwsgierig hoeveel ik heb verbruikt), maar dat lukt dus niet. Eigenlijk heel komisch dat het via reclame link wel lukt....
Groeten, bennogsteedsnietgekzeker.....;-)
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de toelichting, dan ga ik een melding aanmaken. Heb ik nog wel een contacttelefoonnummer nodig 🙂 Wil je die nog aan je profiel toevoegen?
Badge
staat in mijn profiel. Dat had ik al gedaan🙂
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie hem helaas niet, het enige wat ik zie staan is je adresgegevens, de nullen bij de klantnummers en je type telefoon. Maar ik ben even verder het systeem ingedoken en ik zie hier een bij ons bekend 06-contactnummer eindigend op 370. Klopt die?
Badge
Yep
Badge
ha erik,

inmiddels zit ik al aantal weken met probleem. 1 februari nadert en we kunnen dus geen mbs delen.
Wanneer kan ik eindelijk oplossing verwachten?
Ik vind overal dichte deur...dat is toch minimaal vreemd.
Het lijkt erop dat customersupport niet verder komt dan toestel aan en uitzetten en app opnieuw installeren.

Ik wil niet grof worden, maar mijn geduld is wel op. Wat is de oplossing?

Groeten,
Badge
alle info toegevoegd die nodig is om het op te lossen....
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de extra info! Ik heb een melding aangemaakt, daar krijg je via mail en sms een bevestiging van. En er wordt contact met je opgenomen om het verder op te lossen.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je gebeld bent en dat het probleem is opgelost, het bleek onderdeel van een storing.