Mb's delen werkt niet

hallo

ik heb kpn compleet met een mobiel abbo en een mobiel abbo bij Hi.

Ik wil mb's gaan delen met mijn zoon.

Op de een of andere manier lukt dit niet,het lijkt wel alsof ik niet bekend sta als kpn compleet gebruiker.

Tevens had ik begrepen dat de databundels per 1-2-2015 verdubbeld zou worden?

Dit is bij mij niet geval?

bedankt vast voor reactie.

m,vr,gr

Edwin

17 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste Edwin, 

Welkom op het KPN Forum! 

Er zijn bij bepaalde abonnementen vanaf 1 februari 2015 hogere databundels van toepassing. De bundels worden niet standaard verdubbeld, maar in sommige gevallen worden ze verhoogd. Om welke abonnementen het gaat, vind je in dit http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Nieuwe-mobiele-abonnementen-per-2-februari-2015/m-p/307333#M12235" style=". Het kan tot halverwege februari duren voordat dit zichtbaar is in MijnKPN.  

Met KPN Compleet worden de bundels verdubbeld van je mobiele abonnement(en), wanneer er ook internet van KPN aanwezig is. Door je aan te melden voor Meer Mobiel Voordeel ontvang je bij twee mobiele nummers of meer € 5,00 korting op ieder abonnement (tot een maximum van 10 abonnementen). Hiermee kun je ook MB's delen. Zijn beide 06-nummers ook aangemeld voor Meer Mobiel Voodeel? En zo ja, zie je in MijnKPN wel een knop om MB's te delen met elkaar? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

hoi Cindy,

vriendelijk bedankt voor je reactie.

IK heb een mobiel abo bij Hi voor mijn zelf.(hi large 4g)

Sinds een maand heb ik thuis kpn compleet standaard,en daar heb ik een mobiel abo voor mijn zoon bijgenomen.

Ik zie beide 06 nummers staan bij mijn kpn en ook bij de mobiele app.

Op beide zie ik de knop mb's delen.

Als ik mb's wil delen via de knop in de app krijg ik de melding "start een huishouden"

Als ik via de knop mb's delen in mijn kpn indruk krijg ik geen optie om het telefoon nummer van mijn zoon te selecteren.

Ik ga ervan uit dat Meer Mobiel Voordeel dus van toepassing is,maar hoe kan ik dit contoleren?

Tevens  elke x dat ik in wil loggen bij mijn kpn vraagt hij om een koppeling te maken tussen mijn abonnementen (al een x of 10 gehad?)

ik hoop dat je me verder kan helpen.

m,vr,gr

Edwin

Reputatie 7
Badge +22
Beste Edwin, 

Heb je de beide 06-nummers apart aangemeld voor Compleet en Meer Mobiel Voordeel? Je melding komt namelijk wel eens voor wanneer dit niet apart van elkaar gedaan is. En merk je ook verschil wanneer je een andere internetbrowser gebruikt? Erg lastig dat je de koppeling iedere keer opnieuw moet maken, waar dit precies vandaan komt durf ik je op dit moment niet met zekerheid te zeggen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
hoi Cindy

wat ik ook probeer ik krijg steeds de melding "op jou adres is kpn compleet nog niet geregistreerd"?

maakt niet uit in welke browser ik dit doe.

Ik ben sinds 15-01-2015 kpn compleet.

grtz,

edwin

Reputatie 7
Badge +22
Beste Edwin, 

Jammer dat het met een andere browser ook niet lukt. Wil je me de 06-nummers, je postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? Dan maak ik hier een melding van bij onze Technische Dienst en hoop ik je duidelijkheid te kunnen geven waar dit door komt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Ik heb KPN compleet met 3 andere familieleden, alsnog staat wel de knop er om te delen maar krijg de melding dit abonnement is niet geschikt voor mb delen, ik heb een KPN mobiel sim only abbo al aangemeld bij compleet de dubbel e data hebben we wel verkregen
Reputatie 7
Badge +27
Hoi @Jkooijman97, goed dat je je vraag hier stelt! Heel gek dat je geen MB's kunt delen, maar wel al dubbele data hebt. Reageer op mijn privébericht , dan kijk ik wat er aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je privébericht! Een lang verhaal kort: jouw gegevens zijn overgezet naar ons nieuwe (huidige) factureringssysteem. De 06-nummers van de andere staan nog in de oude. Dit betekent dat zij onderling wel MB's kunnen delen via de app, alleen jij helaas niet.

Je kunt contact opnemen met de klantenservice elke keer als je MB's wilt delen. Dan maken wij het voor je in orde. Dit kan door een privébericht naar mij te sturen, maar je mag ook bellen naar 1200. Mijn collega's van de telefonische klantenservice regelen het dan voor je. Op een gegeven moment zullen alle nummers omgezet worden naar het nieuwe factureringssysteem, wanneer dit zal zijn, weet ik alleen niet. Dan kunnen jullie allemaal MB's delen via MijnKPN.
Ik heb twee mobiele nummers in KPN compleet staan echter bij MB's delen staat als opmerking "U kunt MB's delen met mensen binnen uw huishouden" Start een huishouden. Ik kan echter nergens op de app de huishouding aanmaken
Reputatie 7
Badge +10
Kun je het eens proberen via deze pagina https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive op KPN.com?
Heb ik al geprobeerd. Krijg als antwoord Gefeliciteerd je geniet al van KPN Compleet.

Zijn er nog andere oplossingsmogelijkheden
Reputatie 7
Badge +10
Heb je ook ‘Voeg nieuwe producten toe’ gedaan?
Yep
Reputatie 7
Badge +10
Tijd voor een KPN Moderator om even naar je gegevens te kijken....
In ieder geval bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Ronald, welkom! Excuses voor de late reactie. Ik heb voor je gekeken maar volgens mij is het probleem inmiddels al opgelost, klopt dat? Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb niets meer van je gehoord Ronald dus ga ik ervan uit dat het is opgelost.

Reageer