Beantwoord

MB's delen werkt niet

  • 16 January 2019
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Hallo,
ik heb op Mn adres n tweede mobiel abonnement , ook al aangemeld op KPN compleet ,
maar ik kan geen mb’s Delen , moet me de hele tijd weer opnieuw met Mn id aanmelden en krijg dan n leeg scherm .
heb t tweede nr aangemeld en kreeg ook n bevestigingscode.
Of kun je pas mb’s delen als ze bij de andere helemaal op zijn?

grtn

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Slopertje 17 January 2019, 09:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Slopertje, goed dat je het meldt. Het is zeker niet zo dat eerst de MB's op moeten zijn voordat je kan delen, dus er zal iets anders fout gaan. En dat zoek ik graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Alleen jij en wij (de moderators) kunnen die gegevens zien. Zet beide 06-nummers dan bij 'Persoonlijke opmerkingen' zodat ik weet om welke het specifiek gaan.
Het is inmiddels opgelost 👍 bedankt voor uw reactie
Reputatie 7
Badge +25
Dat is altijd goed om te lezen. 🙂 Als er toch nog eens vragen zijn, dan ben je welkom hier!