Beantwoord

MB's delen werkt niet

  • 19 July 2019
  • 9 reacties
  • 177 keer bekeken

Beide mobiele nummers zijn aangemeld voor kpn compleet, maar het lukt niet om mb,s te delen.
Moet een huishouden toevoegen.
icon

Beste antwoord door Ridley 22 July 2019, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ridley,

Als de mobieltjes goed zijn gekoppeld hoor je dit te kunnen zonder een huishouden.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de 2 06-nummers waar het om gaat. 🙂
Profiel aangepast
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Ik zie ook gelijk waar dit aan ligt. Dit is nog een abonnement uit begin 2012 dat helaas niet onder Compleet valt. Hier de voorwaarden van Compleet mocht je deze willen inzien.

Wanneer je deze optie wel wilt hebben kun je overwegen om over te stappen met dat abonnement op de nieuwe versie. Je betaalt nu € 6,91 voor 100 Mb internet en 225 minuten. Hieronder kun je zien wat de nieuwe versies zijn die onder Compleet vallen bij een verlenging van 2 jaar. Weet je zo voldoende?


Duidelijk, bedankt
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan uiteraard. Nog een kleine toevoeging op het plaatje hierboven, daar zit een korting bij van € 5.- die al verwerkt is. Deze korting geldt zolang je ook internet thuis van ons hebt. Dit was ik vergeten erbij te vermelden, mijn excuses.
Toch nog een klein vraagje, kan het zijn dat ik mijn dubbele mb,s/belminuten nog niet ziet staan
Reputatie 7
Badge +24
Natuurlijk, volgens mij hoor je ze sinds zaterdag gewoon te zien. Zou je het willen controleren?
Dubbele MB's en belminuten staan er inderdaad bij, sinds zaterdag.

Dankjewel. Ik zie ook gelijk waar dit aan ligt. Dit is nog een abonnement uit begin 2012 dat helaas niet onder Compleet valt. Hier de voorwaarden van Compleet mocht je deze willen inzien.

Wanneer je deze optie wel wilt hebben kun je overwegen om over te stappen met dat abonnement op de nieuwe versie. Je betaalt nu € 6,91 voor 100 Mb internet en 225 minuten. Hieronder kun je zien wat de nieuwe versies zijn die onder Compleet vallen bij een verlenging van 2 jaar. Weet je zo voldoende?

Even ter informatie: Bovenstaande klopt niet, kan gewoon mijn MB's delen. Hoeft dus niets te wijzigen
Reputatie 7
Badge +24
Dubbele MB's en belminuten staan er inderdaad bij, sinds zaterdag.

Dankjewel. Ik zie ook gelijk waar dit aan ligt. Dit is nog een abonnement uit begin 2012 dat helaas niet onder Compleet valt. Hierde voorwaarden van Compleet mocht je deze willen inzien.

Wanneer je deze optie wel wilt hebben kun je overwegen om over te stappen met dat abonnement op de nieuwe versie. Je betaalt nu € 6,91 voor 100 Mb internet en 225 minuten. Hieronder kun je zien wat de nieuwe versies zijn die onder Compleet vallen bij een verlenging van 2 jaar. Weet je zo voldoende?

Even ter informatie: Bovenstaande klopt niet, kan gewoon mijn MB's delen. Hoeft dus niets te wijzigen



Met nummer eindigend op 417? Vooral zo houden en gebruik van maken dan. 😃 Dan geldt het alleen voor de verdubbeling en korting.