Beantwoord

MB's delen werkt niet!

  • 30 May 2020
  • 31 reacties
  • 385 keer bekeken

Waarom werkt mij KPN niet naar behoren? Zowel ik als mijn vrouw kunnen geen b's delen met onze dochter. Ja, er zijn MB's genoeg om te delen, Ja, we hebben het geprobeerd op zowel mijnPKN mobiel als mijnKPN via de browser. Handig die diensten die niet werken.   

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 June 2020, 10:57

Bekijk origineel

31 reacties

Badge +19

En alle drie de abonnementen zijn zichtbaar in mijnkpn?

En alle drie de abonnementen zijn zichtbaar in mijnkpn?

Ja, maar ik weet niet wat dat ermee te maken heeft.

Badge +19

Komt dit u bekend voor? 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @KPNdrama. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zal voor jou uitzoeken wat hier de reden van is. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en alle mobiele nummer(s) willen achterlaten op je KPN Forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Komt dit u bekend voor? 

 

Dat is inderdaad wat ik te zien krijgt.

Hoi @KPNdrama. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zal voor jou uitzoeken wat hier de reden van is. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en alle mobiele nummer(s) willen achterlaten op je KPN Forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Gegevens zijn ingevoerd.

En als je het ‘gewoon’ via de webversie van MijnKPN doet? Gaat dat wel?

MijnKPN: https://mijn.kpn.com/#/overzicht

hier precies hetzelfde. Het abbonement van mn dochter staat bij mij erbij, maar toch geen mb's kunnen delen.

 

En als je het ‘gewoon’ via de webversie van MijnKPN doet? Gaat dat wel?

MijnKPN: https://mijn.kpn.com/#/overzicht

Nee, dan krijg ik de melding van Joep 1965 te zien.

hier precies hetzelfde. Het abbonement van mn dochter staat bij mij erbij, maar toch geen mb's kunnen delen.

 

Dat hele MB's delen verhaal van KPN werkt voor geen meter, wassen neus concept. 

Of ik krijg dit te zien.

Badge +19

En heeft u een huishouden gestart zoals er staat?

Het heeft voorheen altijd gewerkt. 

Badge +19

Heeft u recent uw abonnement verlengd?

Ik wilde mbs delen. En dat werkte dus niet.

Ik heb het abbo van m'n dochter nu maar aangepast. 

En als ik nu op aanmelden klik, wordt ik omgeleid naar de homepage. 

En heeft u een huishouden gestart zoals er staat?

Uiteraard, en dat zal ook wel moeten anders valt er volgens mij niets te delen :wink:

Het heeft voorheen altijd gewerkt. 

Hier probeer ik het nu voor het eerst, en meteen al een domper op de feestvreugde.

Heeft u recent uw abonnement verlengd?

Nee, alle abonnementen lopen al langere periode en zijn inmiddels allemaal verlengbaar, maar dat gaan we natuurlijk niet doen, als deze problemen blijven bestaan :wink:

Ik wilde mbs delen. En dat werkte dus niet.

Ik heb het abbo van m'n dochter nu maar aangepast. 

Het is mooi belachelijk dat je een abonnement moet aanpassen omdat een dienst van de KPN niet werkt. Je kunt allerlei (leuke) diensten bedenken en aanbieden, maar dan mag je als consument toch op z'n minst verwachten dat het ook werkt. 

Badge +19

Je hoeft helemaal niks aan te passen. Ik denk dat er toch ergens iets verkeerd gaat. Er zal een medewerker aan te pas moeten komen.  Doorgaans reageren ze binnen 48uur na het plaatsen van je bericht maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +21

@KPNdrama Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor jou nagekeken. Ik zie dat je op dit moment drie mobiele oud Telfort abonnementen hebt. Onderling MB’s delen met een ander KPN abonnement is niet mogelijk. Op het moment dat je gaat verlengen en een KPN abonnement afneemt, kan je ook MB's delen. 

 Op deze pagina of in dit topic op het Telfort forum lees je hier meer over. 

@KPNdrama Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor jou nagekeken. Ik zie dat je op dit moment drie mobiele oud Telfort abonnementen hebt. Onderling MB’s delen met een ander KPN abonnement is niet mogelijk. Op het moment dat je gaat verlengen en een KPN abonnement afneemt, kan je ook MB's delen. 

 Op deze pagina of in dit topic op het Telfort forum lees je hier meer over. 

Wat een ongelooflijke "kul" argumentatie. Wie heeft ons gedwongen met KPN in zee te gaan? Volgens KPN zijn wij inmiddels toch echt (noodgedwongen) KPN klant geworden, ik mag aannemen dat je dan ook dezelfde rechten hebt als alle andere KPN klanten. Ik begrijp de argumentatie hierachter natuurlijk wel, KPN heeft niets met de goedkope oude Telfort abonnementen en duwt je graag een veel duurder KPN abonnement door de strot. Dit klopt van geen meter en ik zal hier ook zeker een melding/klacht van maken bij de ACM. En zodra de abonnementen zijn over te zetten naar een andere provider, zullen we dit zeker doen, want dit riekt naar een vuil spelletje.

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt zelf indertijd gekozen voor een Telfort abonnement zonder mb's delen, waarom wil je nu opeens mb's delen?

Hallo @KPNdrama , bij TFT kun je 2 maanden data meenemen naar de huidige maand, dat kan bij KPN niet en daarvoor in de plaats kun je data delen, het is maar net waar je voorkeur ligt.

Er is ook duidelijk gecommunicderd naar de TFT klanten dat er niets aan de TFT voorwaarden verandert bij inlijving door KPN, dus je kunt heel goed weten dat TFT ongelijk blijft aan KPN, behalve als je bewust overstapt naar KPN met hun voorwaarden en prijzen en dat hoeft niet per se voordeliger te zijn.

Als je overstapt kun je wèl mb's delen maar géén oude data meer meenemen naar de huidige maand.

 

Reageer