Beantwoord

MB's delen werkt niet

  • 21 June 2020
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb KPN compleet nubruim een maand geleden aangezet, en als ik mbs wil delen kom ik steeds in een loop naar "meer informatie", ik dacht eerst aan de zoveelste storing bij KPN, maar ruim een maand is wel een lange storing! 😔😔😔

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 June 2020, 13:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Mbs delen werkt niet, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het aanvragen van de voordelen zou binnen enkele dagen geregeld moeten zijn. Behalve als er ook (oud) Telfort abonnementen bij zitten, dan kan het activeren van de (overige) voordelen iets langer duren (maximaal een maand). Is dat bij jou ook het geval? Of heb je alleen maar KPN producten? En hoe heb je het precies aangezet?

In ieder geval, ik kijk graag even mee. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de 06-nummers? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen en overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Hallo @Susan_ ,

Behalve als er ook (oud) Telfort abonnementen bij zitten, dan kan het iets langer duren (maximaal een maand)

Interpreteer ik het goed dat TFT-klanten die automatisch overgezet zijn naar KPN nu ook MB's kunnen delen, alleen duurt de activatie wat langer?

Reputatie 7
Badge +21

@JanD nee dat helaas niet. Het aanvragen van de overige voordelen kan wat langer duren, Telfort Compleet :wink:

Reageer