Beantwoord

MB's delen werkt niet meer

• 10 april 2016
  • 58 reacties
  • 2542 keer bekeken

Toon eerste bericht

58 reacties

Dit is nu al de tweede keer dat ik het antwoord zie, waarin gezegd wordt "dat het altijd erger kan", met een verwijzing naar een provider waar ik nog nooit van gehoord heb. Is die opmerking bedoeld als argument? Als onzinnig zoethoudertje? Tjongejonge, bij Delight Mobile was het vorig jaar veel erger in alle landen waar ze actief zijn.

Ja, het kan altijd erger, maar dat is totaal niet relevant voor de gebruikers op dit forum met dit probleem.

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum ! Dan ga ik kijken waar het door komt dat het niet werkt. Erg vervelend dit! Beantwoord je mijn privébericht? Ik heb gegevens van je nodig en dan duik ik onze systemen in. 

Reputatie 2
Cindy_ schreef op 4 mei '16 om 14:57u
Heel rot dat het bij jou nog niet werkt @Langeeri! Beantwoord je mijn privébericht? Ik heb je 06-nummers nodig en dan kijk ik het na voor je. 

Hi . Ik heb je privébericht beantwoord. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.

Ook ik heb 2 dagen geleden een privébericht gestuurd naar ,alleen helaas nog steeds ongelezen.
Reputatie 7
Badge +21
Cindy is er morgen weer 🙂 Ik heb haar net via een intern bericht op de hoogte gebracht van je post!

Reputatie 7
Badge +24
heeft me laten weten dat het voor nu is opgelost! Fijn 🙂. Bedankt voor je bericht hierover! 

Reputatie 7
Badge +31

Cindy_ schreef op 8 mei '16 om 12:01u

@Langeeri heeft me laten weten dat het voor nu is opgelost! Fijn Smiley Vrolijk. Bedankt voor je bericht hierover! 

En jij bedankt voor deze opdate! :)

Reputatie 7
Badge +24
heb ik gisteren geantwoord en er is duidelijkheid over het delen van de MB's 🙂

Reageer