Beantwoord

MB's delen werkt nog niet?

• 18 september 2018
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Mijn zoon heeft sinds donderdag een abonnement staat bij onze kpn-compleet. Ik kan alleen geen mb's delen met hem. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Hartelijke groet, Evand
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 september 2018, 09:01

Goedemorgen Evand, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat het nummer geactiveerd is, en vooraf aangemeld is voor KPN Compleet, kan het maximaal 3 werkdagen duren voordat de voordelen geactiveerd worden. Dat had nu dus al wel geactiveerd moeten zijn.. Dit kan je controleren in MijnKPN, bij het 06-nummer van je zoon. Aanmelden kan via de website, of door een SMS te sturen vanaf zijn 06-nummer met COMPLEET AAN naar 1515 (gratis).

Mocht dit niet werken dan kijk ik graag voor je! Zou je in dat geval jouw naam, postcode + huisnummer en beide 06-nummers willen toevoegen aan jouw Forum profiel?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Evand, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat het nummer geactiveerd is, en vooraf aangemeld is voor KPN Compleet, kan het maximaal 3 werkdagen duren voordat de voordelen geactiveerd worden. Dat had nu dus al wel geactiveerd moeten zijn.. Dit kan je controleren in MijnKPN, bij het 06-nummer van je zoon. Aanmelden kan via de website, of door een SMS te sturen vanaf zijn 06-nummer met COMPLEET AAN naar 1515 (gratis).

Mocht dit niet werken dan kijk ik graag voor je! Zou je in dat geval jouw naam, postcode + huisnummer en beide 06-nummers willen toevoegen aan jouw Forum profiel?
Dank je wel voor je hulp! Intussen heb ik iemand aan de telefoon gehad en in het geregeld!

Reageer