Beantwoord

Mb's meenemen naar volgende maand

  • 11 August 2020
  • 4 reacties
  • 157 keer bekeken

Goedemiddag,

ik had mb’s over en zijn niet meegenomen naar de nieuwe maand. Bij Telfort was dir wel het geval. Graag reactie

icon

Beste antwoord door Nick83 11 August 2020, 18:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag,

ik had mb’s over en zijn niet meegenomen naar de nieuwe maand. Bij Telfort was dir wel het geval. Graag reactie

Heeft u misschien verlengd en nu een Hussel abonnement?

Het abonnement is in april iid verlengd met husselkorting. Maar het is toch diefstal als het overige niet wordt bijgeschreven en ik wel extra mb’s moet kopen als ik erover ga

Reputatie 7
Badge +24

Het abonnement is in april iid verlengd met husselkorting. Maar het is toch diefstal als het overige niet wordt bijgeschreven en ik wel extra mb’s moet kopen als ik erover ga

Bij KPN is het nog nooit zo geweest dat ongebruikte mb's meegenomen kunnen worden naar de volgende maand. Het is geen diefstal, want het staat gewoon in het contract waar u mee accoord  gegaan bent bij het afsluiten van het abonnement. 

Dit is dan ook weer één van de redenen waarom we liever niet bij KPN zitten. Jammer dat Telfort is samen gegaan met KPN