Beantwoord

mb's niet kunnen delen door onbekende reden

  • 22 March 2019
  • 3 reacties
  • 150 keer bekeken

Wij maken binnen ons gezin al maanden gebruik van de mogelijkheid dat ik MB's deel met de rest van het gezin. Aan het begin van deze maand is het gelukt, maar nu de maand langer is dan de MB's van mijn dochter wil ik haar er nog wat geven.
Ik krijg nu al twee dagen het bericht "het ophalen van de gegeven is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak."
Ik kan niet achterhalen wat de reden is, dat het nu niet lukt.
icon

Beste antwoord door steggie74 23 March 2019, 08:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi steggie, welkom op het forum! Er is mij geen storing bekend met het delen van MB's, we zullen even moeten achterhalen waar dit probleem vandaan komt. Is er de afgelopen week iets veranderd in een van de abonnementen? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Als er nog meer abonnementen zijn, kun je dan het 06-nummer van jouw dochter in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten? Alle velden met "privé" er achter zijn alleen door jou en ons inzichtelijk.
Goedemorgen Joran,

Hartelijk dank voor je reactie. Gisterenmiddag nog een keer geprobeerd en nu kon ik er in. Wat het is geweest, geen idee. Er is niets verandert in mijn abonnement of wat dan ook. Voor nu kunnen we weer delen. Nogmaals dank voor je reactie.

Groeten, Steggie74
Reputatie 7
Badge +28
Bijzonder! Ik moet je het antwoord dan schuldig blijven maar laat het direct weten mocht het vaker gebeuren.

Reageer