Beantwoord

MB verdubbelaar niet actief

  • 1 October 2019
  • 5 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik heb me aangemeld voor de mb verdubbelaar en die zou ingaan per de 1e van de volgende maand. Dit is echter nog steeds niet geactiveerd.
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 October 2019, 15:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ha @Vanessa86 Wat jammer dat het niet gelukt is! Nu heb ik direct even met je meegekeken. Het verdubbelen van mb's is onderdeel van KPN Compleet. Als er meerdere producten van ons op jouw adres worden afgenomen kom je daarvoor in aanmerking. Weet je zeker dat dit bij jou ook het geval is?
Beste Bart,

Mij is verteld dat dit ook kon in combinatie met producten van Telfort. Wij hebben namelijk televisie en internet en een Sim only abonnement dus dat lijkt me wel het geval.
Reputatie 7
Badge +20
Dat klopt inderdaad, de Telfort-abonnementen kan ik alleen vanuit hier niet bekijken. Vandaar de vraag. Je hebt je via deze link aangemeld? Wanneer had je dit gedaan?
Dat heb ik omstreeks 17 september gedaan via de link die toegevoegd hebt.
Reputatie 7
Badge +20
Bijzonder. Ik ga er vanuit dat het dan alsnog in orde komt. Ik heb in elk geval 5,- gecrediteerd ter compensatie van de misgelopen voordelen voor deze maand.

Reageer