Beantwoord

MB verdubbelaar niet actief

  • 16 July 2020
  • 5 reacties
  • 270 keer bekeken

Sinds de contractovername heb ik opeens geen verdubbelaar meer. Wat kan ik hier aan doen om dit weer terug te krijgen? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 July 2020, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Tessavleeuwen , ben je een Telfort-klant die met mobiel automatisch is gemigreerd naar KPN begin van het jaar?

Indien ja, dan mag er niets gewijzigd zijn, of je moet zelf iets aan je mobiele abo gewijzigd hebben?

In MijnKPN kun je precies zien wat je aan data hebt/krijgt/verbruikt.

 

@JanD nee ik ben nu een jaar klant bij KPN en met de contractovername is alleen de naam gewijzigd verder is er niks veranderd. 

Hallo @Tessavleeuwen , bij KPN kent men geen dataverdubbelaar met de huidige abo's, wèl MB's delen met familieleden die op hetzelfde huisadres wonen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tessavleeuwen. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het gelijk kunnen uitzoeken omdat je jouw gegevens al achter had gelaten in je KPN Forum profiel. Ik zie dat je nog een “oud” Zorgeloos Standaard abonnement afneemt waarbij de MB's nog wel verdubbeld worden. Als je verlengt naar een Hussel abonnement, dan is dat niet meer het geval. Ik heb jouw nummer opnieuw aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Waarschijnlijk heb je al een sms ontvangen, maar jouw KPN Compleet voordelen zijn weer geactiveerd. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!