Beantwoord

MB-verdubbelaar werkt niet

  • 1 April 2020
  • 4 reacties
  • 278 keer bekeken

Mijn verdubbelaar werkt niet terwijl we thuis ook kpn hebben alles aangemeld met collega van jullie maar niets

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 April 2020, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Haas1988, welkom! Is het inmiddels gelukt? Heb je een bevestiging gekregen per sms? Kan je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) als het nog niet gelukt is? Dan kijk ik graag met je mee. 

Hallo nee nog steeds niet gelukt!

Reputatie 7
Badge +30

Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je gegevens, zoals ik in mijn eerdere bericht aangaf? Dan help ik je er graag mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik zie dat je op dit moment Husselvoordelen tussen twee  mobiele abonnementen hebt. Kan het kloppen dat dat nog op een oud adres is? Dat komt in ieder geval niet overeen met de adresgegevens die je in je profiel hebt gezet. Tussen deze twee mobiele nummers heb je nu als voordelen: onderling gratis bellen, 5 euro korting en MB's delen. 


Ik zie dat je op je nieuwe (?) adres ook een ‘oud’ internet abonnement hebt. Als je met je Hussel mobiel abonnement de Husselvoordelen gaat combineren met je internet abonnement, dan worden de voordelen: gratis onderling bellen en 7,50 euro korting. Als je ervoor kiest om met je vaste diensten over te stappen naar een Hussel abonnement, dan krijg  je naast onderling bellen en 7,50 euro korting ook nog 5 euro korting op entertainment voordeel (o.a .Spotify, Fox Sports). Je kunt dit zelf gemakkelijk regelen via MijnKPN. 

 

Kortom: je krijg met Hussel mobiel helaas in geen enkele situatie dubbele MB's. Ik kan er niets anders van maken! :-(