Beantwoord

MBs delen lukt maar niet

• 7 februari 2018
  • 2 reacties
  • 133 keer bekeken

Ben vandaag lang bezig uit te zoeken hoe dat nu werkt. Ik heb 2 mobiele telefoons aangemeld maar de keuze om MBs te delen blijft maar grijs en kan niks. Ik moet eerst een huishouden aanmaken maar nergens bekend hoe dat precies moet. Ik kan mijn producten en gebruik wel zien. Ook op dit forum zie ik wel tips maar dat blijkt bij mij helaas niet te werken ook niet via de Internet mijnkpn en ook niet via de app. Erg frustrerend. grrrroet rene
icon

Beste antwoord door renerichtering 8 februari 2018, 09:22

Beste Jos,
Ik blijk wat meer geduld te moeten hebben want als ik een mobiel nummer toevoeg moet deze eerst behandeld worden door KPN en dat blijkt een dag te duren. Vanmorgen werkte het dus wel! Dank voor je reactie!

Vr groet Rene
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Heb je het ook via deze pagina https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive geprobeerd? Meld het hier als het niet lukt, dan kan een KPN Moderator het hier binnenkort alsnog voor je regelen.
Beste Jos,
Ik blijk wat meer geduld te moeten hebben want als ik een mobiel nummer toevoeg moet deze eerst behandeld worden door KPN en dat blijkt een dag te duren. Vanmorgen werkte het dus wel! Dank voor je reactie!

Vr groet Rene

Reageer