Beantwoord

MBs delen niet meteen mogelijk bij begin van de maand?

• 1 juli 2018
  • 1 reactie
  • 95 keer bekeken

In de nacht van 30 juni op 1 juli heb ik rond 00:10 geprobeerd MBs te delen maar dat kon niet omdat ik de grootte niet kon selecteren (zag ze wel staan). Na een aantal pogingen via de app heb ik het nog geprobeerd via de browser: zelfde probleem. Ik merkte dat het ophalen van mijn verbruik ook niet werkte.
Was dit een storing of is dit altijd het geval rond de maandwisseling? Zo ja, hoelang duurt die periode dan?
Wat vervelend is dat de ontvanger van de gedeelde MBs wel per einde van de maand om klokslag 0:00 de vorige gedeelde bundel meteen kwijt is. Kan er anders een betere afstemming komen tussen het moment waarop de oude bundel vervalt en de nieuwe weer gedeeld kan worden?
icon

Beste antwoord door Burhan 4 juli 2018, 18:49

Dag Bielf11,

Welkom op het KPN forum! Balen dat je geen MB's kon delen tijdens het ontvangen van je nieuwe databundel. Ik weet eigenlijk niet van een storing die gespeeld heeft. Het kan wel zo zijn dat er enige tijd nodig is om de verwerking van de nieuwe bundel af te ronden. Ik zou je willen adviseren om het de volgende maand nogmaals te bekijken.

We kijken op dit moment naar de mogelijkheden om MB's automatisch te delen (wanneer je dit instelt). Wellicht biedt dit een uitkomst voor je in de toekomst. Wanneer het zover is kan ik nog niet zeggen.

Ik hoor graag je reactie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Dag Bielf11,

Welkom op het KPN forum! Balen dat je geen MB's kon delen tijdens het ontvangen van je nieuwe databundel. Ik weet eigenlijk niet van een storing die gespeeld heeft. Het kan wel zo zijn dat er enige tijd nodig is om de verwerking van de nieuwe bundel af te ronden. Ik zou je willen adviseren om het de volgende maand nogmaals te bekijken.

We kijken op dit moment naar de mogelijkheden om MB's automatisch te delen (wanneer je dit instelt). Wellicht biedt dit een uitkomst voor je in de toekomst. Wanneer het zover is kan ik nog niet zeggen.

Ik hoor graag je reactie!

Reageer