Beantwoord

Mbs delen werkt niet

  • 7 July 2020
  • 8 reacties
  • 310 keer bekeken

ik heb een sim only abbo toe gevoegd aan mijnKPN.

Maar ik kan geen mb's delen.

Ook getracht het nummer aan mijn huishouden toe te voegen. 

Gaarne help. dit is alweer het 2e kaartje wat niet 1,2,3, werkt.

 

icon

Beste antwoord door arthurz 8 July 2020, 09:21

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Als je geen MB's kan delen ben je nog niet aangemeld voor compleet/hussel. Dit kan je hier doen. Heb je dat al gedaan en is dat langer dan 24 uur geleden, bel dan even met de klantenservice op 1200 via je KPN mobiel. Ze kunnen je aanmelding dan opnieuw valideren of als er iets mis gaat eventueel adres aanpassen of een ticket inleggen om het probleem op te lossen.

Hallo Matthias,

Dat heb ik een aantal maal geprobeerd, maar ik krijg elke keer een standaard antwoord dat het (nog) niet lukt. Maar alles staat goed.

 

Reputatie 3
Badge +2

Vervelend om te horen. Ik neem dan ook aan dat het al langer dan 24 uur geleden is dat je dat voor het eerst probeerde (aan te melden voor het huishouden, niet mijnKPN dat staat los van MB's delen) In dat geval zou ik toch echt even de klantenservice benaderen want dan loopt er ergens iets vast.

vorige maand precies hetzelfde probleem met het aanmelden voor het huishouden.

@Vikash had het toen ook getracht. het lukte hem na de 2e poging.

Vanochtend de klantenservice gebeld. Het nummer was nog niet toegevoegd in het systeem.

Lag dus niet aan de website. 

Is nu opgelost.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @arthurz. Wat goed om te lezen dat onze klantenservice jou verder heeft geholpen. :blush:

@Vikash gelukkig wel.

Hoe vaak krijgen jullie dit soort berichten? 

Is het toevallig dat ik dit tot 2 maal toe heb meegemaakt en het niet aan de gebruiker ligt? 

2 maal was de sim nog niet gekoppeld in het achterliggende systeem.

En de melding op de website geeft dat niet duidelijk aan. Ook niet een directe optie om contact op te nemen met de klantenservice. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik kom het hier op het KPN Forum af en toe tegen. Hoevaak precies, dat heb ik niet bijgehouden. :sweat_smile:

Gelukkig zijn dit soort problemen vaak snel verholpen. :relaxed:

 

Reageer