Beantwoord

mbs delen wil niet

  • 16 November 2019
  • 3 reacties
  • 452 keer bekeken

Wij hebben wel alle 3 mobiele nummers in mijn kpn staan, maar de laatst toegevoede kan geen mb's delen nog ontvangen van anderen. Als p dit nummer op 'MB's delen’wordt gedrukt zie ik enkel de optie 'start een huishouden.’  Hoe zorg ik er voor dat er wel gedeel kan worden met dit nummer?

icon

Beste antwoord door Jiske_ 20 November 2019, 10:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @KPNstress welkom op ons KPN forum! Het lijkt erop dat de nummer nog niet bij je compleet "huishouden” zijn geregistreerd. Dat kan ik voor je in orde maken! Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Ik heb mijn forum profiel aangevuld met alle drie de mobiele telefoon-en klantnummers.

Reputatie 5
Badge +7

Zoals ik al dacht het nummer stond nog niet goed bij het huishouden, ik heb het nummer aangemeld en het delen zou al moeten werken! Ik ga ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer