Beantwoord

Meer betalen voor minder na opzeggen televisie bij KPN

  • 30 September 2019
  • 5 reacties
  • 330 keer bekeken

Ik heb een mobiel telefoon abonnement bij KPN en had altijd een TV, internet en telefoon abonnement ook via KPN.
Onlangs heb ik mijn alleen de televisie opgezegd en mijn internet behouden.
Ik zie nu echter dat ik veel meer (van 34 naar 45 euro) moet betalen voor minder service.
De kortingen zijn allemaal geschrapt terwijl ik toch meerdere KPN producten afneem en dus in mijn ogen recht heb op de beloofde kortingen.

Wie weet hoe dit zit?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 October 2019, 19:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Joop, welkom op het forum.

Hier ben ik ook verbaasd over. Op het moment dat je alleen televisie opzegt maar wel internet behoudt blijf je wel de voordelen behouden voor je mobiele abonnement. Zou ik ik dit voor je mogen nakijken?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Alex ik heb de gegevens aangevuld. Ik hoor graag of je gelijk hebt en ik de kortingen met terugwerkende kracht alsnog krijg.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Ik zie echter niet dat deze kortingen zijn komen te vervallen. De korting van € 5.- en de verdubbeling van de bundel staan sinds eind 2016 aan, dit kun je ook op je facturen zien. Waar zie jij dat deze kortingen niet aan staan of hebben gestaan?

Ik hoor graag van je.

Sorry Alex. Bedankt voor je hulp maar alles is al  geregeld. . 

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem, fijn dat alles nu rond is.Â