Beantwoord

Melding factuuradres wijkt af, compleet korting vervalt

  • 22 September 2020
  • 10 reacties
  • 120 keer bekeken

Badge

Ook ik kreeg vandaag de melding m.b.t. factuuradres wijkt af. Wel heel erg vreemd want in de voorgaande maanden heb ik deze melding niet ontvangen. Heb 3 abonnementen gekoppeld op mijn naam (2 van de kinderen) en daar is niets aan veranderd? Geen idee wat ik met deze melding moet doen. Gr. Eddy

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt. 
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 September 2020, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EddyG, ik kijk graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Badge

Hoi Thomas, gegevens zijn ingevuld

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @EddyG, het factuuradres van het nummer dat eindigt op 453 staat nog op een ander adres. Via je MijnKPN  kun je dit wijzigen (bij betaalgegevens)!

Badge

Hallo Thomas, dat is het adres van mijn ex. Dus dat is logisch dat ze niet op hetzelfde factuuradres staat

Badge

en daarbij ben ik voormalig Telfort klant, dus ik heb ook geen idee waar ik de betaalgegevens kan inzien via mijnKPN?

Badge

en ik heb 3 nummers die op mijn adres zijn geregisteerd en daar zit mijn ex-vrouw niet bij. Als ik bij mijn producten kijk dan staat haar nummer er ook niet bij vermeld

Reputatie 7
Badge +20

Ah dan zit het hem daarin. Omdat haar adres gewijzigd is vervallen haar voordelen. Jij hoeft verder niks te wijzigen of controleren aan de adressen. Dat staat verder namelijk allemaal goed.
Het kan zijn dat mijn collega's van de KPN Compleet afdeling hierover nog contact met je opnemen om alles bij langs te lopen. Zij zullen vanaf een 088 nummer bellen.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Ik krijg dezelfde melding via SMS, maar wel onlangs verhuisd. Maar we hebben 3 mobiele abonnementen. 1 heeft huis en factuuradres de andere 2 alleen een huisadres. Maar wordt wel alle 3 tegelijk afgeschreven. V

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RonaldoK, het klinkt alsof dan een van je abonnementen nog niet helemaal goed overgezet is.
Voor de mobiele abonnementen kun je je factuuradres controleren en wijzigen via je MijnKPN.

Als het daar niet lukt kun je hierover het beste even met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service