Beantwoord

Mijn factuur klopt niet meer

  • 26 March 2020
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb een paar jaar kpn compleet abonnement gehad.

begin januari, bij het verlengen van mijn abonnement is veranderd naar hussel 2gb

kosten €25, daar zou een korting van €5 toegepast worden en nog eens €5 zolang ik klant blijf.

totaal zoals bij mijn kpn kosten per mand geresumeerd voorkomt €15

nu, 3 manden verder blijven ze €5 teveel innen en ik krijg geen kans om deze fout door te kunnen geven.

”Coronavirus” om geen contact met de juiste afdeling / persoon te kunnen leggen!

 

icon

Beste antwoord door Larri 28 March 2020, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi, jammer dat het niet helemaal goed lijkt te gaan.

Dit kan echter alleen een kpn moderator hier op 't forum oplossen want er zal in je abonnementsgegevens (en correspondentiegeschiedenis) gekeken moeten worden.

Hiervoor geef je toestemming door je forumprofiel in te vullen (zet die gegevens dus niet in dit topic). Als je dat alvast doet dan kan de moderator, zodra één van hen hier komt, direct aan de slag.

P.S. het is enorm druk. De wachttijd is tot 72 uur (v.a. openen topic).

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Larri, welkom! Het klopt helemaal wat Peter zegt, daar heb ik niets aan toe te voegen. Ik zie dat je je forumprofiel nog niet aangevuld hebt. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten. 

Hallo Marcia,

Het is me gelukt contact met iemand van sales te leggen.

Hij constateerde dat ik gelijk had. Na veel uitproberen namen we afscheid met de mededeling dat hij

dit voor mij gaat oplossen.

Met vriendelijke groet 

Larri

Reputatie 7
Badge +30

Dat is fijn! Goed om te lezen, dit. Mocht ik, nu of later, toch nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden!