Beantwoord

Mijn gratis Pluspakket per ongeluk verwijderd

  • 22 February 2020
  • 10 reacties
  • 244 keer bekeken

Ik heb per ongeluk mijn gratis Pluspakket verwijderd

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 March 2020, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Nimeho. Had je het Pluspakket gratis als onderdeel van KPN Compleet? En heb je deze nu, per ongeluk, gewijzigd naar Fox Sports? Dan is er niets aan de hand. Na een maand kun je dit ook zelf weer terug wijzigen naar het Pluspakket. Eventuele opnames die je had staan komen dan ook weer terug.

 

Als je het Pluspakket op andere manier gratis had, dan kun je het Pluspakket ook weer toevoegen, alleen dan komt de korting niet meer terug.

Het is inderdaad onderdeel van kpn compleet en ik weet dat je elke maan kunt wisselen maar het probleem is dat ik het pus pakket heb verwijderd 

Reputatie 7
Badge +10

Het is inderdaad onderdeel van kpn compleet en ik weet dat je elke maan kunt wisselen maar het probleem is dat ik het pus pakket heb verwijderd 


Kun je deze weer aanzetten in ‘mijnkpn’ ?

  • thuis
  • extra opties wijzigen/toevoegen
  • televisie

En anders via iTV menu;

  • Ga in het menu naar [Mijn Service]
  • Druk op [Zenderpakketten]
  • Kies jouw zenderpakket
  • Je bevestigt je keuze met je pincode

Dank je voor de uitleg maar de zender pakketten kosten extra en ik wil het kpn plus weer gratis toevoegen 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is vreemd, Nimeho. Ik zie dat er gisteren ook contact is geweest. Het issue is doorgezet naar de backoffice die dit voor je gaat herstellen.

Ja dat klopt binnen 5 dagen zou het geregeld zijn even wachten dus maar bedankt voor je reaktie

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie, Nimeho, dat het Pluspakket nog steeds niet weer gratis toegevoegd is. Je hebt gisteren weer contact gehad, en op dat moment heeft een collega het Pluspakket wel weer geactiveerd. Alleen is dat de reguliere, betaalde, activering. Dus je kunt nu wel weer naar de zenders kijken. Ik heb zojuist opnieuw de collega's van de Compleetafdeling gevraagde de korting weer toe te voegen. 

Dank u wel ga er vanuit dat het goed komt 

Reputatie 7
Badge +30

Het Pluspakket is nu weer met korting geactiveerd, Nimeho. Ik heb even afgewacht met reageren tot je nieuwe factuur er was zodat ik hier ook gelijk even naar kon kijken. Daar blijkt uit (de drie blokken onder de kop ‘Abonnement’ op je factuur) dat het volgende is gebeurd:

  • Op 15 februari is het gratis Pluspakket gewisseld naar gratis Fox Sports. 
    Dat is het onderste blok van de drie. Het ziet er wat onoverzichtelijk uit, maar daar zie je dan dat Fox Sports in rekening wordt gebracht, en gelijk gecorrigeerd door een korting. En dat  voor Pluspakket de korting in rekening wordt gebracht, en gecorrigeerd. Per saldo blijft dit blok 0 euro omdat het allemaal gaat om het gratis zenderpakket vanuit Compleet.
  • Op 28 februari is het hele gratis zenderpakket vanuit Compleet op een of andere manier verwijderd en is Pluspakket (door de collega) betaald aangezet 
    Dit zie je in het middelste blok. Fox Sports wordt in rekening gebracht en gecorrigeerd, net als in het onderste blok voor Pluspakket gebeurde. Maar nu wordt voor het Pluspakket ineens €0,69 in rekening gebracht zonder korting.
  • Het bovenste blok is de reguliere abonnementskosten voor de komende maand. Hier staat Pluspakket nog betaald. 

Zoals ik al aangaf, het Pluspakket is inmiddels weer teruggezet naar gratis. Alleen heeft dat dus net deze factuur gekruist. Dat wil zeggen dat je op de factuur die je rond 1 april krijgt, een correctie zult zien. Die €9,99 worden dan weer gecrediteerd. 

Oké fijn dat het zo weer is geregeld

Vrg nime

Â