Mijn KPN

• 13 juni 2015
  • 1 reactie
  • 198 keer bekeken

Binnen ons gezin hebben wij thuis TV, internet, telefonie en digitenne.

Hier hebben we een inlog op mijn KPN voor.

Voorts hebben wij sinds kort meerdere mobiele abbonementen binnen ons gezin.

Hiervoor is voor ieder mobiel abbonement een apart mijn KPN inlog.

Ik vind het logisch dat kinderen niet toegevoegd worden en een eigen account hebben.

Voor mijn partner en mij zou het prettig zijn als dit onder 1 account zou vallen, zodat je binnen je account kunt kijken naar je gegevens van thuis, maar ook naar de mobiele gegevens.

Nu heb je voor 1 toeleverancier meerdere accounts.

Graag deze mogelijkheden onder de loep nemen, zodat binnenkort alle gegevens onder 1 account zichtbaar zijn, met uitzondering van kinderen boven een nader te bepalen leeftijd.

Die moeten een eigen account kunnen hebben.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste CVrijnsen,

Heel leuk dat je meedenkt! Dit waarderen we ontzettend. Het is zeker al mogelijk, namelijk als de mobiele abonnementen op dezelfde naam, adres en rekeningnummer staan. Ik kan ze dan onder 1 klantnummer zetten en dan kan je ze onder 1 mijnKPN account zetten.

Op het moment dat nu 1 nummer op jouw naam staat en het andere nummer onder dat van je partner staat, zullen jullie even naar de KPN winkel moeten om alles onder 1 naam te laten zetten. Mochten jullie het nou echt onder 2 namen willen houden, dan is het nog niet mogelijk om het onder 1 mijnKPN account te zetten. 

In de toekomst gaan we er ook naartoe dat je alle diensten in 1 mijnKPN account in kunt zien, dus zowel de vaste als de mobiele abonnementen. Daar is echter op dit moment nog geen sprake van. Hopelijk heb ik je voor nu voldoende geïnfomeerd!

Reageer