Mijn KPN nummer toevoegen

Via mijn KPN heb ik 2 mobiele nummers in beeld. Nu heb ik sinds 3 dagen nog een nieuw abbo bij KPN.

Deze is qua abonnement wel zichtbaar in mijnkpn omdat dit op hetzelfde adres staat, maar ik kan niet kiezen om het gebruik hiervan in te zien.

Hoe kan dit en hoe krijg ik het voor elkaar dat het nummer ook zichtbaar is en ik het verbruik kan inzien in mijnkpn ?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste Joost,

Welkom op het forum. Leuk dat je 3 abonnementen bij ons afneemt! Als je zegt dat je het derde nummer wel kunt zien, bedoel je dan dat je deze kunt zien bij MB's delen? Ik vermoed dat dit nummer onder een ander klantnummer staat en dat je daarom niet alle gegevens in kunt zien. 

Zou je mij in een privébericht alle drie 06-nummers, jouw postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Had u mijn mail met de 3 nummers reeds gezien ?

Ik zie de drie abbo's dus wel in mijn KPN met de inhoud daarvan, maar ik kan slechts de eerste twee kiezen als het gaat om het kijken naar het verbruik.

EN dat wil ik juist kunnen om te kijken wat mijn kinderen verbruiken enz.

grt

Joost

Reputatie 7
Badge +27
Je bericht heb ik zojuist gezien en beantwoord! Ik ga ervan uit dat je hiermee voldoende informatie hebt, de nummers worden z.s.m. onder één klantnummer gezet. 

Bedankt !:D

Reageer